رییس ستاد دائمي تسهيلات سفر آذربایجان شرقی از آغاز به كار كميته نظارت بر واحدهاي اقامتي و پذيرايي استان ویژه سفر های نوروزی در اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي گردشگري آذربايجان شرقي خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، تراب محمدي، افزود: اين كميته با توجه به نزديك شدن به سفرهاي نوروزي كار خود را آغاز كرده است.

وي تصريح كرد: كميته نظارت بر واحدهاي اقامتي و پذيرايي استان بر عملكرد و كيفيت خدمات اين واحدها در سطح استان نظارت و بازديد داشته و نواقص احتمالي را جهت رفع هر گونه مشكل در نوروز اعلام خواهند كرد.

محمدي با اشاره به آغاز به كار بخش هاي مختلف ستاد دائمي تسهيلات سفر آذربايجان شرقي در آستانه نوروز، يادآور شد: فعاليت هاي نظارتي و بازرسي اين ستاد در دو بخش پيش از فصل سفر (همچون تابستان و نوروز) و حين سفر انجام مي گيرد تا زمينه سفري راحت و بدون مشكل براي گردشگران ورودي به استان فراهم شود.

عضو شوراي مشورتي گردشگري كشور خاطرنشان كرد: غذاخوری های بین راهی، آژانس های مسافرتی و مراکز اقامتی شامل هتل ها و مهمان پذیر ها، مراکز خدماتی و بین راهی های استان مراکزی هستند که در راستاي آمادگي آذربايجان شرقي براي پذيرش گردشگران، به ويژه در آستانه نوروز به شکل جدی و مداوم مورد بررسی قرار می گیرند.

محمدي با اشاره به استقبال خوب گردشگران و مدت اقامت بالاي آنها در آذربايجان شرقي در نوروز سال 91 يادآور شد: آماده سازی انواع مراکز اقامتی برای افرادی با درآمدهای متفاوت مانند هتل ها، مهمان پذيرها، كلاس هاي درس مدارس، كمپ ها، سالن هاي ورزشي براي برپايي چادر و هتل آپارتمان ها از جمله اقدامات ستاد تسهيلات سفر در حوزه واحدهاي اقامتي و پذيرايي در آستانه نوروز به شمار مي رود./س

 

برچسب ها: آغاز ، کمیته ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.