چهارمین کنفرانس تجهیزات دوار در صنایع نفت و نیرو با هدف شناسایی فرصت های داخلی، منطقه ای و بین المللی صنعت تجهیزات دوار در بهمن ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی شهید بهشتی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، کنفرانس تجهیزات دوار در صنایع نفت و نیرو به منظور شناسایی فرصت های داخلی، منطقه ای و بین المللی صنعت تجهیزات دوار، تبادل دستاوردهای جدید مدیران و متخصصان صنعت تجهیزات دوار،ارائه چالش های و نیازمندی های اینصنعت در محافل صنعتی و علمی برگزار می شود.

همچنین آشنایی با آخرین یافته های فنی و فناوری رشته های مرتبط با تجهیزات دوار و بررسی توانمندی شرکت های سازنده داخلی در صنعت تجهیزات دوار، از دیگر اهداف تبیین شده در این کنفرانس است.

بر پایه این گزارش، مدیریت تجهیزات دوار، طراحی و ساخت، نصب تجهیزات دوار، راه اندازی و بهره برداری، همچنین بازرسی و تست، نگهداری و تعمیرات، کنترل ابزار دقیق و اتوماسیون و قابلیت اطمینان، به عنوان محورهای"چهارمین همایش تجهیزات صنعت دوار در صنایع نفت و نیرو" در نظر گرفته شده اند.

لازم به ذکر است کنفرانس تجهیزات دوار در صنایع نفت و نیرو در روزهای سوم و چهارم بهمن امسال برگزار می شود، شرکت ها و سازمان های تابعه وزارتخانه های نفت و نیرو، دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور، همچنین شرکت های سازنده تجهیزات دوار، پیمانکاران و ارائه دهندگان خدمات فنی، مشارکت دارند./ر
برچسب ها: تجهیزات ، دارو ، نفت ، نیرو ، کنفرانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار