وزير نفت با بیان این که شرکت های هوایی بهای بلیط را به صورت نقد از مردم دریافت می کنند و نه به صورت قسطی گفت: به شرکت های هواپیمایی مهلت داده شده تا بدهی خود را هرچه زودتر پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، رستم قاسمی وزیر نفت در حاشیه چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: مجموعه شرکت های هوایی کشور بايد بدهی خود بابت بهای سوخت را در ابتدای سال پرداخت می کردند اما با وجود آن که این شرکت ها بهای بلیط خود را چند مرحله گران کرده اند هنوز بدهی های خود را تسویه نکرده اند.

قاسمي افزود: پس از آخرین مرحله افزایش قیمت بلیط هواپیما که حدود 2 ماه قبل انجام شد این شرکت ها متعهد شدند که بدهی خود را پرداخت کنند که متاسفانه عملی نشد و تاکنون چند بار مهلت پرداخت تمدید شده است.

وی با بیان این که شرکت های هوایی بهای بلیط را به صورت نقد از مردم دریافت می کنند و نه به صورت قسطی گفت: به شرکت های هواپیمایی دوباره مهلت داده شده و امیدواریم این بدهی هرچه زودتر پرداخت شود.

وزیر نفت درباره نقش پژوهش در توسعه صنعت نفت اظهار کرد: وزارت نفت در مسیر رشد و توسعه دارای یک برنامه راهبردی است که پژوهش یکی از محورهای اصلی این برنامه به شمار می رود.

وی تصریح کرد: جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت از سال آینده به نام جشنواره شهید تندگویان برگزار خواهد شد.

قاسمی افزود: وزارت نفت از برنامه های پژوهشی و فناوری هایی که منجر به ایجاد محصول و تجاری سازی می شود حمایت می کند و بر همین اساس ارتباط میان صنعت نفت و دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در حال گسترش است./ر
برچسب ها: شرکت ، نفت ، هواپیما ، بدهی ، بلیط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار