فیلم سینمایی "اخراجی ها 1" به کارگردانی مسعود ده نمکی و بازی اکبر عبدی،‌ امین حیایی و کامبیز دیرباز امشب از شبکه تهران پخش می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران، فیلم سینمایی "اخراجی ها" به کارگردانی مسعود  ده نمکی محصول سال 1385 امشب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه تهران می رود.
در این فیلم که  اولین فیلم از سه گانه اخراجی های مسعود ده نمکی است بازیگرانی چون کامبیز دیرباز در نقش مجید سوزوکی، اکبر عبدی در نقش بایرام لودر،‌ امین حیایی در نقش بیژن مرتضوی، محمدرضا شریفی نیا، ارژنگ امیرفضلی، سید جواد هاشمی، ناصر چشم آذر به ایفای نقش پرداخته اند.
در داستان این فیلم آمده مجید از خلافکارهای یکی از محله های تهران عاشق دختر میرزا می شود و شرط ازدواج او سر به راه شدن است مجید برای رسیدن به نرگس دست به دروغ و مکر می زند اما نقشه اش افشا می شود او در سر راه خود احساس می کند رقیبی وجود دارد که از بچه های جبهه است و برای اینکه از  او عقب نیفتند با  نوچه های خود راهی جبهه می شود.
تهیه کنندگی این فیلم را حبیب الله کاسه ساز به عهده داشت و فیلم توانست به هنگام اکران فروش بسیار و جنجالهایی به همراه داشته باشد.
فروش موفقیت آمیز این فیلم باعث شده تا ده نمکی طی سالهای آتی اخراجی های 2 و 3 را نیز کارگردانی کند که آنها نیز به نوعی فیلم پرفروش سینما محسوب شدند اما ده نمکی خود گفته بود که از ابتدا تصمیم داشتم ادامه این فیلم سینمایی را نیز بسازم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار