ميزان توليدات روزانه گروه صنعتي ايران خودرودر بهمن واسفند ماه سال جاري به بيش از2500 دستگاه خواهد رسيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، حسين نجاري قائم مقام توليد ايران خودرو با بيان اينكه در حال حاضر روزانه بيش از 2هزار دستگاه خودرو در اين شركت توليد مي شود، گفت: در دو ماه آخر سال جاري اين ميزان به بيش از 2500 دستگاه در روز افزايش مي يابد.

قائم مقام توليد ايران خودرو به كيفيت بالاي خودرو رانا و پژو 206 ساخت داخل اشاره كرد و افزود: با توجه به خود كفايي صورت گرفته اين خودروها از لحاظ كيفيت در سطح استانداردهاي جهاني مي باشند.

 وي خاطرنشان ساخت: توليد پژو 206 از دي ماه امسال شروع شده و  ميزان توليد اين خودرو تا پايان سال روزانه به  300 دستگاه مي رسد.

قائم مقام توليد ايران خودرو تاکید کرد :  در حال حاضر قطعه سازان ايران توان توليد قطعات با كيفيت و در سطح استانداردهاي اروپايي را دارند.

وي در ادامه به توليد محصولات جديد ايران خودرو از جمله تندر 90 اتومانيك، دنا، وانت تندر، وانت PU1 و همچنين پژو پارس و 405 جديد اشاره كرد و گفت: تنوع توليدات با كيفيت به قصد تامين بازار داخلي و افزايش صادرات به ساير كشورها در دستور كار اين شركت است.

نجاري از افزايش توليد موتورهاي كم مصرف TU5 و EF7 خبر داد و گفت: اين موتورها از لحاظ مصرف سوخت و ميزان آلايندگي در سطح بسيار خوبي قرار دارند.

قائم مقام توليد ايران خودرو تصريح كرد: برنامه توسعه استفاده از ورق خودرو از كارخانه فولاد مباركه و ورق خودرو از ديگر برنامه هاي استراتژيك اين شركت است.

وي ادامه داد: ميزان خودكفايي در ورق خودرو نيز در آينده نزديك به بيش از 80 درصد خواهد رسيد./س

برچسب ها: تولید ، پژو ، رانا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار