شهرداربجنورد گفت: در روند اجرای پروژه تقاطع غیر هم سطح وقفه ای نخواهیم داشت

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، کیوان دژهوت بابیان این مطلب، افزود: پیش بینی می کنیم پروژه در کمتر از موعد مقرر به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: زمان بهره برداری این طرح در آذر 1392 خواهد بود که با رایزنی های انجام شده با پیمانکار آن و نیز تامین قطعات و ساخت قالبهای مورد نیاز قطعا وقفه ی بوجود آمده در طرح نیز جبران می شود.

شهرداربجنورد اضافه کرد: ، توان فنی بالا و حسن سوابق اجرایی پیمانکار این پروژه یکی از امتیازاتی است که موجب تسریع روند اجرای پروژه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون 13 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری به این پروژه تخصیص یافته است و10 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تخصیص یافته به شهرداری به این پروژه اختصاص خواهد یافت.

وی ضمن بیان اینکه اعتبار اجرایی پروژه 85 میلیارد ریال است ،گفت: پیش بینی می کنیم با توجه به تورم و افزایش قیمت مصالح و نوسانات موجود در بازار هزینه های اجرایی پروژه به بیش از مبالغ یاد شده برسد که نیاز به حمایت مسئولین محترم شهرستان خواهیم داشت.

شهردار بجنورد از آغاز بکار تابلوی روزشمار پروژه تقاطع غیر هم سطح خبرداد و گفت : نصب تابلوی روزشمار با هدف اطلاع رسانی و شفاف سازی روند اجرای عملیات عمرانی در محل اجرای پروژه نصب شده است.

دژهوت بابیان اینکه کار ساخت قطعات فلزی و تهیه قالبهای لازم در حال انجام است، گفت: شهرداری قصد دارد در اجرای این پروژه ، علاوه بر تسهیل در رفت و آمد و مدیریت ترافیکی ، تامین زیرساختهای توسعه مدرن شهر ی ،چهره ای شایسته نیزاز مرکز یک استان برای شهروندان ارائه دهد.

وی با بیان اینکه منافع توسعه یافتگی شهر مشمول همه شهروندان می شود، گفت: از شهروندانمان توقع داریم برای توسعه شهری با سیاستها وبرنامه های شهرداری هم سو بوده و مشارکت داشته باشند.

پروژه تقاطع غیر هم سطح چهارراه شهدای بجنورد در تیرماه سال 1391 با برآورد 85 میلیارد ریال منعقد شد و تا آذرماه 1392 به بهره برداری خواهد رسید./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.