سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت : تیمش از هر نظر برای مصاف با پرسپولیس تهران آماده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آقای مرفاوی در کنفرانس خبری پیش از دیدار دو تیم اظهار داشت: برای این بازی اطلاعات خوبی از بازی پرسپولیس کسب کرده و مسابقه آنها با نفت تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال را هم به دقت آنالیز کرده‌ایم و در مجموع راهکارهای خوبی برای انجام یک بازی خوب و کسب سه امتیاز اندیشیده‌ایم.

وی اضافه کرد: گذشته از سابقه‌ای که پرسپولیس در فوتبال ایران دارد، نباید موقعیت و اعتبار صبا را در فوتبال ایران نادیده گرفت، چون صبای قم یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های حاضر در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران است و همواره یک تیم مدعی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص وضعیت بازیکنان تیمش برای مسابقه مهم هفته بیست و یکم لیگ برتر با پرسپولیس تهران، ابراز کرد: به غیر از اکبر صادقی که در بازی با ملوان اخراج شد و مجید حیدری که همچنان محروم است، دیگر بازیکنان ما سرحال و آماده بازی هستند.

در حالی که اصحاب رسانه در کنفرانس خبری پیش از مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران ابتدا منتظر حضور یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بودند، اما گل محمدی به این نشست خبری نیامد./ع

برچسب ها: قم ، سرمربی ، صبا ، نشست ، خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.