معاون توسعه بازرگاني داخلي وزارت صنعت، معدن و تجارت از تامين و ذخيره سازي كالاهاي اساسي در ايام پاياني سال خبرداد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا؛ « حسن رادمرد» با بيان اينكه تامين و ذخيره سازي كالاهاي استراتژيك در پايان سال از برنامه هاي مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت است افزود: ذخيره سازي لازم براي تامين برنج، روغن، شكر، گوشت قرمز و گوشت مرغ  و ميوه در شب عيد امسال انجام شده است.

وي تصريح كرد: به اين منظور 30 هزار تن برنج، 20 هزار تن روغن نباتي، 20 هزار تن شكر، 60 هزار تن پرتقال و 40 هزار تن سيب براي تامين بازار شب عيد در نظر گرفته شده كه پاسخگوي نياز بازار خواهد بود.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اينكه قيمتهاي كالاهاي اساسي طي هفته اخير از تعادل خوبي برخوردار بوده است، حفظ و تعادل قيمتها را  به عنوان يكي از مهمترين ابزار كنترل بازار ذكر كرد و بر توجه هرچه بيشتر دراين زمينه تاكيد كرد.

وي در ادامه سخنان خود به برپايي  فروش بهاره در سراسر كشور خبرداد و گفت: اين نمايشگاهها به تناوب استاني از  15 تا 25 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

رادمرد، برپايي اين نمايشگاهها و عرضه مستقيم توليدات داخلي و فروش‌هاي فوق العاده را در كاهش تورم احتمالي قيمتهاي پايان سال حائز اهميت دانست و از  ابزار مهم در كنترل بازار شب عيد تلقي كرد./س
برچسب ها: شب عید ، کالا ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار