فدراسیون تکواندو برای هدایت تیم های ملی تکواندو با چند گزینه در حال مذاکره است و به زودی کادر فنی تیم های ملی تکواندو معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو در هفته گذشته اعضای حاضر برای انتخاب کادر فنی تیم های ملی تکواندو روی نام چهار گزینه به توافق رسیدند که گفته می شود این گزینه ها که براساس کارنامه مربیگری آنها در میادین مختلف داخلی و خارجی است برای هدایت تیم های ملی در مسابقات کشورهای اسلامی و رقابت های جهانی انتخاب خواهند شد.
در واقع فدراسیون با تماس با این گزینه ها و مذاکرات نهایی کادر فنی را اعلام می کند که احتمال دارد این معرفی همین فردا رخ دهد.
در این بین نام هایی چون سید نعمت اله خلیفه، مرتضی کریمی، بیژن مقانلو و فریبرز عسکری بیش از سایرین شانس کسب چنین مو قعیتی را خواهند داشت.
خلیفه یکی از موفق ترین چهره های مربیگری در رقابت های لیگ برتر طی سال های اخیر همراه با تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی که توانسته چندین دوره لیگ فاتح مسابقات شود و در کارنامه موفق خود دارای کاپ قهرمانی جام باشگاه های آسیا نیز است، همراه با تیم دانشجویان قهرمان رقابت های دانشجویان جهان و یونیورسیاد ورزشی نیز در چند دوره شده است. این مربی در یک دوره مسابقات جهانی نیز مربی تیم ملی بزرگسالان همراه با غلامحسن ذوالقدری بود.
مرتضی کریمی مربی اسبق تیم ملی تکواندو بزرگسالان و دستیار ذوالقدری در تیم ملی که در تیم هایی چون پاس و گاز فجر جم مربیگری کرده و صاحب عناوین آسیایی و داخلی شده است. هم اکنون نیز هدایت تیم استیل البرز را در لیگ برتر بر عهده دارد که توانست امسال با این تیم نائب قهرمان جام فجر شود.
وی سابقه عضویت در کمیته مربیان و کمیته فنی فدراسیون تکواندو را نیز در کارنامه خود دارد.
بیژن مقانلو قهرمان تیم ملی تکواندو و مربی تیم ملی بزرگسالان و دستیار رضا مهماندوست و سرمربی تیم ملی امید که با این دو تیم افتخارات بسیاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
وی سابقه هدایت تیم پرسپولیس را در رقابت های لیگ کشوری را نیز دارد.
فریبرز عسکری دارنده نشان نقره بازی های المپیک و سرمربی یک سال گذشته تیم ملی تکواندو که هدایت ملی پوشان را در بازی های المپیک لندن و جام جهانی آروبا برعهده داشته است.
وی که در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان و المپیک نوجوانان نیز سرمربی تیم ملی بوده، هدایت تیم ملی نوجوانان را نیز در مسابقات غرب آسیا برعهده داشته و در این مدت نیز صاحب عناوین مختلفی نیز شده است.
عسکری پس از استعفای رضا مهماندوست سرمربیگری تیم ملی را از سال گذشته بر عهده داشته و در رقابت های لیگ برتر نیز سرمربی تیم مقاومت بوده است.


برچسب ها: تکواندو ، مربی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار