هنرهای تجسمی در طی هفته ای که گذشت علیرغم آلودگی هوا با نمایشگاههای متعدد روبرو بود.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران، در هفته ای که گذشت علیرغم آلودگی هوا هنرهای تجسمی شاهد رویدادهای مختلفی بود.
بنابراین گزارش، روز شنبه 16 دی ماه با وجود آلودگی هوا خانه هنرمندان ایران شاهد برگزاری دو نمایشگاه بزرگ تجسمی بود.
در این روز اولین اکسپوی عکس تهران 91 در چند گالری خانه هنرمندان برگزار شد که البته این اکسپو با هدف حمایت از عکاسان جوان و گمنام برگزار شد.
اما گویا در این رویداد ملی عکاسان جوان هم چنان گمنام باقی مانده اند.
در ادامه برگزاری این اکسپو، نمایشگاه دیگری نیز با عنوان زمین و زمان در خانه هنرمندان ایران بر گزار شد.
در این نمایشگاه آثاری با عنوان هنر محیطی به سمت استاد احمد نادعلیان از وارد کنندگان هنر محیطی در خانه هنرمندان ایران بر گزارشد.
خانه هنرمندان ایران روز شنبه 16 دی ماه علیرغم تعطیلی تهران روز شلوغی را پشت سر گذاشت.
البته نگارخانه های تهران هم فعالیت نمایشگاهی خود را از ابتدای هفته گذشته آغاز کردند و نمایشگاه های نقاشی، طراحي، تصویرگری در چندین نگارخانه تهران برگزار شد.
در اواسط هفته گذشته نیز اعضای هیئات انتخاب و داوری بخش خوشنویسی و سفال پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند.
با توجه به اینکه مهلت ارائه آثار به دبیر خانه پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به پایان رسیده است، اعضای هیات داوران و انتخاب بخشهای مختلف پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر مرحله اول انتخاب آثار را آغاز کرده اند.
در پایان هفته ی گذشته نیز مراسم اختتامیه برنامه هنری گوهر هدایت که در طول ماه محرم وصفر در رشته های تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی در تهران آغاز شده بود، برگزار شد.
این مراسم در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران بر گزار شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار