آثار هنرمند پیشکسوت هنرهای محیطی، احمد نادعلیان به همراه اثر مشترک هنرمندان جوان این عرصه به نام‌های تارا گودرزی و عاطفه خاص؛ در تقویم دیواری سال 2012 میلادی هنرهای محیطی در دنیای طبیعی به نمایش درآمد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران،‌ تقویم دیواری هنر محیطی سال 2012 که به عنوان هنر محیطی در دنیای طبیعی مشهور است، جدیدترین رویدادهای هنر محیطی در عرصه جهانی را منتشر می‌کند.

در این تقویم دیواری یک اثر باعنوان "لذت حیاتی دوباره" از احمد نادعلیان در صفحه ژانویه و اثر مشترک تارا گودرزی و عاطفه خاص باعنوان "گلی برای طبیعت" نیز در صفحه ماه مارس (نوروز ایرانی‌ها) چاپ شده است.

این تقویم یک بار در سال 2009 نیز اثری از احمد نادعلیان باعنوان "ماهی‌های رویایی" را به خود دیده است.

در تقویم امسال میلادی پانزده طرح است که به عنوان نمونه‌هایی از شکوفایی هنرمندان در عرصه هنرهای محیطی مطرح شده و دو صفحه از این تقویم جهانی به هنرمندان ایرانی اختصاص یافته است.

در این تقویم هنر محیطی، جشن ارتباط با دنیای طبیعی عنوان شده است که بواسطه زیبائی، علوم، استعاره و احیا زیست محیطی شکل می‌گیرد. همچنین این تقویم هنر محیطی را از هنرهای گذرا و در طبیعت عنوان کرده است.

در تقویم دیواری هنرهای محیطی 2012، در توصیف آثار نادعلیان آمده است: نادعلیان حجاری‌هایش را به‌عنوان هدیه به اماکن نادیده گرفته شده در همه قاره‌ها و همچنین سرزمین مادریش ایران در پلور تقدیم می‌نماید. بواسطه این کارهای هنری نادعلیان نشان می‌دهد که رودخانه هنوز زنده است، حتی اگر فقط سنگ‌های حجاری شده باقی مانده‌اند. همانند آثار باستانی، این حجاری‌ها ممکن است برای نسل‌ها ناپدید شوند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار