تمرین امروز پرسپوليس پشت درهای بسته برگزار شد و سرمای شدید باعث شد هواداران بعد از مدتی کوتاه قید تماشای تمرین را بزنند.

به گزارش خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، تمرین پرسپولیس  تمرین روز جمعه 22 دی ماه این تیم با یک ساعت تاخیر از ساعت 12 شروع شد.

 این موضوع به  دلیل  سرمای شدید تهران بود و درحالی که تمام بازیکنان راس ساعت در تمرین حاضر بودند یک ساعت در رختکن  منتظر ماند تا دمای هوا کمی افزایش یابد.
 
بر اساس این گزارش: هادی نوروزی و کریم باقری، آخرین نفرات بودند که در تمرین حاضر شدند و که به دلیل ازدحام اتومبیل ها جای پارک ماشین برای انها نبود و مجبور شدند اتومبیل ها رو جابه جا کنند.

در تمرین امروز بعد از انجام حرکات کششی و گرم کردن که به طور منظم هم بر گزار نمی شد و نفرات به مجزا خود را گرم می کردند کار با توپ آغاز شد و در ادامه تمرین بازی فوتبال در کل زمین بر گزار شد که بازیکنان به 2 تیم تقسیم شدند و بازیکنان اصلی با کاور فسفری و بازیکنان ذخیره با کاور های مشکی تمرین می کردند.

 در حاشیه این تمرین هواداران از شهر آورد 6 بهمن ماه صحبت می کردند و امیدوار بودند تیمشان با ادامه این روند در آن بازی پیروز شود سرمای شدید باعث شد تمام بازیکنان با گرمکن تمرین کنند و حتی تعدادی از آنها هم با کلاه پشمی تمرین می کردند.

بنگر در تیم ذخیره ها

در حاشیه تمرین پرسپولیس محسن بنگر که در هفته های گذشته نیمکت نشین شده در تمرین امروز هم در تیم ذخیره ها تمرین می کرد و در پایان بازی هم حاضر به مصاحبه نشد بعد از بازی درون تیمی بازیکنان به سمت 2 دروازبان ذخیره تیم تمرین شوت زنی کردن و در پایان تمرین هم قاضی سیف الهی مصدومان پرسپولیس دور زمین دویدن، نوروزی که آخرین در تمرین حاضر شده بود اولین نفر تمرین رو ترک کرد و در این بین هواداران در خصوص پیوستن ایمون زائد به آلومینیوم هرمزگان و هم بازی شدن این بازیکن با میداودی بازیکن سابق استقلال صحبت می کردند.

سرمای شدید هواداران را فراری داد


تمرین پشت درهای بسته برگزار شد و سرمای شدید باعث شد هواداران بعد از مدتی کوتاه قید تماشای تمرین را بزنند.

تذکر به طراح تابلو آبی رنگ باشگاه بدنسازی پرسپولیس


مسئولین باشگاه پرسپولیس به طراح تابلو آبی رنگ باشگاه بدنسازی در درفشی فر تذکر دادند تا رنگ آبی از این تابلو حذف شود.

این تابلو برای باشگاه بدنسازی است و به دلیل اینکه رنگ آبی در آن به کار رفته و هواداران خواهان تغییر آن شدند.
برچسب ها: تمرین ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار