در این شب سنگين و اندوهناك گوئى اين محمد (ص) نيست كه از دار دنيا ميرود بلكه كل انبياء و پيامبران جهانیان هستند كه از اين جهان ميروند.

به گزارش مجله شبانه  باشگاه خبرنگاران، وبلاگ سیاست روز که به قلم داریوش بهمنیار نوشته می شود در جدیدترین نوشته خود آورده است:

در این شب سنگين و اندوهناك گوئى اين محمد (ص) نيست كه از دار دنيا ميرود بلكه كل انبياء و پيامبران جهانیان هستند كه از اين جهان ميروند، مرغ جان پیامبر خاتم، قصد پرواز از قفس تن مطهرش را دارد او كه نفسش زندگى بود و اميد، حرفهايش هيجان بود و تلاش، قدمها و حركاتش زندگى ساز بود و انسان ساز، و لبخندش هر مشتاق عاشقى را به وجد مياورد، آسمان بر بام خانه پيغمبر منتظر است، انگار كه كواكب از حركت باز ايستاده اند و زمين ديگر نمى چرخد، رحلت پیامبر اعظم معراج وصال اوست با حضرت دوست.

سلام از جانب همه دلهاي دردمند به دل بزرگوارت كه انبوه بي وفايي ها، ذره اي از عزم و استواري ات نكاست، سلام از جانب همه دل هايي كه به عشق تو خون مي خورند و دم برنمي آورند، سلام از جانب همه چشمان اشكباري كه در سوگ ظلم هايي كه بر ميراث ماندگارت مي رود در خلوت خون مي گريند و ساكت مي مانند، سلام از جانب همه پيروان وفادارت، كه آموزه هاي تو را نه در حرف، كه در كردار و رفتار، پاسداري مي كنند و به ديگران نيز مي آموزانند سلام از جانب كساني كه خود را خادم تو مي دانند و بي منت و بي توقع از كسي، تنها و تنها به رضايت تو فكر مي كنند، سلام از جانب همه كساني که در نهان و عیان عشق تو را در دل دارند و دوستدار تواند، هرچند كاري برايت نكرده باشند.

درود صلوات بر تو باد یاابن رسول الله که با گام هاى مهتابى ات شب هاى جهل بشر را به جاده راستى کشاندی، و هر آنچه را که برای بشریت به ارمغان آوردی زیبا و خوبی آفرین است چرا که دعوت شریف تو بر شناخت آفریدگار و تشویق به امور خیر و باز داشتن از زشتیها استوار است.

وجود شریف، ارزشمند و با برکت رسول خدا (ص) از ابتدای خلقت بهانه ای برای زندگی همه انسان ها بود برای رسیدن به کمال الهی، و هنوز هم به همان بهانه زنده ایم و به یمن انفاس قدسی و الهی این پیامبر مهر و عطوفت است که زندگی همه ما امتداد دارد.

نیاز انسان های امروز و فردا به پیامبر اکرم (ص) و درس‌ها و آموزه‌های ایشان پایان ناپذیر است و اگر اسلام خاتم ادیان و قرآن خاتم کتب آسمانی است، پیامبر اکرم (ص) خاتم النبیاء و قله رفیع کمال انسانی است پیامبر اکرم (ص) آینه تمام نمای صفات حسنای حق و نور مطلق خداوند متعال بر عالم و آدم ااست او خلیفه الله الاعظم و واسطه ابدی نزول فیض و برکت الهی است.

درود و سلام بر تو اي رسول خدا، درود بر تو اي مژده ور و بيم دهنده، درود بر تو اي چراغ رخشان، درود بر تو اي سفير ميان خدا و خلق او، گواهي مي دهم اي رسول خدا كه تو نوري هستي در اصلاب عاليقدر و زهدان هاي پاك كه آرايش جاهليت، گوهر پاك تو را نيالوده است و جاهليت، لباس تيره و چركين خود را بر تو نپوشانده است، و به هرآنچه كه تو آورده اي، يقين دارم و بدان خرسند و مومنم و گواهي مي دهم كه پيشوايان خاندانت جملگي درفش هاي هدايت و دستگيره استوار حجت بر دنياييان اند.
یا رسول اللّه، امشب ماتم سرای دل را به نام تو، سیه پوش کرده ایم و نام مبارک تو را با درود و تحیت بر زبان جاری می سازیم، در این شب عزا و ماتم و اندوه، شب رحلت پیامبر اعظم (ص) اشک غم می ریزیم، بی تاب می شویم و عروج آسمانی ات را تسلیت می گوییم اى خاتم مهربانى با قلبی اندوهگین در عزای تو، دیدار و شفاعتت را در قیامت مى طلبیم تا رحمت و بخشندگى ات را دریابیم.

سلام و صلوات خداوند بر خاتم انبياء و فخر انسان ها حضرت محمد مصطفى(صلى الله عليه وآله) و خاندان پاك و مطهر او باد ، امروز ما مسلمانان افتخار آن را داريم كه پيرو پيامبرى هستيم كه محبوب ترين خلق خداوند و شريف ترين موجودى است كه پروردگار هستى آفريده است.

روح ملکوتی و مقدس حضرت محمد(ص) در نیمروز دوشنبه 28 ماه صفر آن گاه که در آغوش علی(ع) بود به آشیان خلد پرواز نمود حضرت علی(ع) جسد مطهر نبی اکرم را غسل داد و کفن کرد و نخستین کسی بود که بر پیامبر(ص) نماز خواند حضرت محمد «ص» در همان حجره ای که درگذشته بود به خاک سپرده شد.

شب وفات حضرت محمد مصطفي (ص) خاتم و نگین پیامبران و شهادت مظلومانه سبط اکبر پيامبر، امام حسن مجتبي (ع) و شهادت غريبانه هشتمين پيشواي معصوم حضرت امام علي بن موسي الرضا(ع) در آخرین روزهای اربعین بر تمامي مسلمان به خصوص شيعيان جهان تسليت باد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.