رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي گفت: امسال 850 نقاط پرحادثه در جاده هاي کشور شناسايي شد.

افندي زاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه نقطه حادثه خيز در کشور نداريم گفت: نقاط پرحادثه با نقطه حادثه خيز تفاوت دارد و جاده به صورت خودکار براي رانندگان حادثه ايجاد نمي کند.

افندي زاده با اشاره به اينکه هيچ کشوري تمامي راه و جاده هاي آن آزادراه يا بزرگراه نيست گفت: افزايش وارتقاء جاده ها به آزادراه و يا بزرگراه بسيار خوب است اما نمي شود تمامي جاده ها را به آزادراه و يا بزرگراه تغيير داد.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با اشاره به اينکه امسال 850 نقاط پرحادثه در کشور شناسايي شده است گفت: با ايجاد تقاطع هاي غير همسطح، احتمال کاهش تصادفات را در اين نقاط مي توانيم افزايش دهيم.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه شناسايي در جهت توسعه ايمني اقدامات بسياري انجام شده است افزود: جاده به تنهايي در ايجاد حوادث و تصادفات مقصر نيست و خواب آلودگي رانندگان نيز تاثيرگذار است.

افندي زاده با بيان اينکه ايجاد امکانات و در اختيار گذاشتن بودجه نقش موثري در ارتقاي ايمني جاده ها دارند افزود: تمامي مسئولان هلال احمر در تابستان و زمستان در کاهش تصادفات جاده اي و ارتقاء ايمني جاده تلاش مي کنند.

معاون وزير راه و شهرسازي خاطرنشان کرد: مسئولان تمام تلاش خود را براي به صفر رساندن حادثه ها در جاده ها مي کنند که اميدواريم با کمک مردم بتوانيم نقاط حادثه خيز را کاهش دهيم./ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار