با اینکه مدیران پرسپولیس برای برآورده کردن خواسته گل محمدی مذاکراتي را با باشگاه داماش برای سرخ پوش کردن مندز، مربی دروازه بانان این تیم گیلانی انجام دادند، اما حضور این مربی در پرسپولیس منتفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از اینکه یحیی گل محمدی در خواست جذب مندز را به مسئولان باشگاهش داد و این موضوع رسانه ای شد، بسیاری از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به این تصمیم سرمربی سرخ معترض شدند و به این باور بودند پرسپولیسی که خودش روزی آشیانه عقاب ها لقب داشت، نیاید برای پرورش دروازه بانانش دست به دامن مربیان درجه چندم خارجی شود.


یحیی گل محمدی هم که این روزها از بابت انتخاب وینکو بگوویچ به عنوان دستیار اول خودش حسابی مورد انتقاد کارشناسان و پیشکسوتان قرار گرفته مدام دنبال راه حلی می گشت تا با حضور مندز در تمرینات تیم، مشکلاتش دو چندان نشود.

با توجه به اینکه این مربی تنها یک هفته برای مرخصی وقت گرفته و ظرف این مدت خودش را به گل محمدی معرفی نکرده بود، بهانه ای شد تا سرمربی سرخها از خواستن وي صرف نظر کند، با این وجود باید گفت حضور بگوویچ مانع از سرخپوش شدن مندز شده است.


اولتیماتوم به بنگر جواب داد

بعد از تساوی برابر نفت آبادان در هفته اول بازی های برگشت لیگ برتر، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت در خط دفاعی تیمش تغییراتی ایجاد کند و همین مورد باعث شد تا محسن بنگر که یکی از خریدهای ارزشمند پرسپولیسی ها به حساب می آمد، به نیمکت نشين تنديل شود.

براساس این گزارش، پس از این اتفاق بنگر مصاحبه معترضانه ای را انجام داد و معتقد بود که دلیل نیمکت نشینی اش را نمی داند و به نوعی با صحبت هایش تصمیم سرمربی تیمش را زیر سوال برد به همین دلیل قرار براین شد که این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه فرا خوانده شود و برای اظهاراتش مقابل خبرنگاران، توضیحاتی را ارائه کند اما این اتفاق با درخواست سرمربی تیم منتفی شد.


یحیی براین باور بود که با توجه به روند روبه رشد تیمش، حضور بنگر در کمیته انضباطی می تواند حاشیه هایی را به همراه داشته باشد و از مدیران باشگاه خواست تا خودش به صورت شخصی این مسئله را پیگیری کند.

گل محمدی در صحبت های خصوصی به مدافع تیمش اولتیماتوم داد که دیگر با اظهار نظرهایش باعث به حاشیه کشاندن تیم نشود و به جای اینکه انرژی اش را با حرف زدن هدر دهد، در تمرینات خودش را نشان بدهد تا بار دیگر به ترکیب اصلی برگردد.

ظاهرا اولتیماتوم سرمربی سرخ ها کار ساز بوده ، چرا که بنگر پس از آن هیچ اعتراضی به نیمکت نشینی نکرده است.

حضور مدیران برنامه ممنوع شد!

موج انتقاداتی که این روزها علیه سرمربی پرسپولیس صورت گرفته است، یحیی گل محمدی را در سرمربیگری با تجربه تازه ای روبرو ساخته و شاید او حالا بتواند درک کند که سکانداری تیم پرطرفداری چون پرسپولیس چه مشکلاتی را به همراه دارد.

این گزارش حاکی است: بعد از حضور بگوویچ در پرسپولیس خیلی ها این اتفاق را غیر عادی خواندند و حتی عده ای پا را فراتر گذاشته و جذب وینکو توسط یحیی گل محمدی را بی ارتباط به دلال و دلال بازی ندانستند.


پس از این حرف و حدیث ها گل محمدی با ديد تازه ای به مسائل نگاه می کند و همین تجربه خوب باعث شد تا پس تمرین چهارشنبه تیمش تذکری جدی به سرپرست تیمش بدهد و از او بخواهد از به وجود آمدن حاشیه در اطراف تیم جلوگیری کند.

ظاهرا در تیم پرسپولیس مديران برنامه چند بازیکن سرخ حضور داشتند و حتی یکی از آنها با سرمربی تیم هم به گفتگو نشسته اما یحیی که می دانست این  خبر خیلی زود به بیرون درز می کند از شیرینی خواست که مانع از حضور مدیران برنامه بازیکنان در تمرینات پرسپولیس شود، چرا که این موضوع می تواند در آینده حرف و حدیث های تازه ای ایجاد کند.

ناراحتی شدید پروین از انصاریان

ویدیویی که در برنامه نود و از نحوه تشکیل کمیته فنی پرسپولیس پخش شد باعث ناراحتی شدید علی پروین از شاگرد سابقش شده است.


براساس این گزارش، در این ویدیو که بهروز رهبری فرد نقش اصلی را بازی می کند علی انصاریان هم حضور دارد و با خنده هایش، یاغی سابق پرسپولیس را همراهی می کند و موضوعی که سلطان سرخ ها را این روزها ناراحت کرده است حضور شاگرد سابقش در این ویدیو بوده است.

پروین بر این باور است: از انصاریان توقع نداشته که روزی اینچنین مقابل او بایستد چرا که انصاریان همان بازیکنی است که روزی او را به جرم طرفدار علی پروین بودن از تیم کنار گذاشتند و همیشه همه جا یار و یاور پروين بود.


مدیر کمیته فنی پرسپولیس در درد دل با دوستانش این مسئله را متذکر شده که از بهروز رهبری فرد توقعی بیش از این نداشته چرا که او در هنگام بازی کردنش احترام استادش را نگه نمی داشت.

گفتني است، آخرین جلسه تمرین سرخ ها در تهران هم روز شنبه 23 دي برگزار می شود و بازیکنان و کادر فنی پس از پایان تمرین راهی هتل المپیک می شوند تا پس از صرف ناهار با اتوبوس راهی شهر مقدس قم شوند.

لازم به ذکر است، بازیکنانی که در لیست هجده نفره هم حضور نداشته باشند می توانند همراه کاروان سرخ عازم شهر قم شوند./مح

برچسب ها: مدیران ، مذاکرات ، منتفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار