رئیس شورای شهر اصفهان و نماینده شورای عالی استان ها گفت: شوراها به عنوان نهادی تاثیر گذار و موثر در اداره امور روستاها و شهرهای ایران از کاندیدایی حمایت می کنند که معتقد به شوراها باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،عباس حاج رسولیها در شست و سومین اجلاس شورای عالی استان ها با بیان این مطلب افزود:نزدیک انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ریاست جمهوری باعث گردیده تا حساسیت هر دو انتخابات بیشتر شود و این سوال بیش از پیش مطرح گردد که تعامل این دو نهاد کشور یکی به عنوان ارکان تصمیم گیری و اداره امور و دیگری به عنوان یکی از قوای سه گانه نظام چگونه باشد.
عضو شورای عالی استان ها اظهار داشت: آنچه شوراهای اسلامی سراسر کشور می خواهند این است که کاندیداهای ریاست جمهوری باید همگام با ارائه برنامه های اقتصادی،اجتماعی،سیاسی،فرهنگی و غیره برنامه مشخص به ویژه نظر خود را در مورد مدیریت شهری و شوراها در یک برنامه مدون به جامعه شورایی کشور اعلام دارند.
حاج رسولیها تصریح کرد: متاسفانه امروزه برخی از استان ها از جمله اصفهان با اینکه دارای نقاط محروم فراوانی هستند به علت نگرش ها و سلیقه های غیرکارشناسی از تخصیص بودجه مناسبی برخوردار نیستند.
وی با اشاره به اینکه با بررسی قوانین بودجه کشور و متمم استانی بودجه درسنوات گذشته استان اصفهان بعد از تهران بیشترین درآمد را به حساب خزانه واریز کرده است بیان داشت: اما سرانه اعتبارات تملک دارایی استان اصفهان کمترین مقدار را در بین سایر استانها به خود اختصاص داده است.
وی خاطر نشان کرد: معیار توزیع اعتبارات برای تمام استانها باید علمی،کارشناسانه و خداپسندانه باشد./ز

برچسب ها: شورا ، کاندیدا ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار