فرماندار شهرستان اهر، از آماده شدن تمام زیرساخت های شهرک صنعتی شهرستان اهر خبرداد.

صدیقی، در بازدید به همراه امام جمعه از شهرک صنعتی شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، افزود: آب، گاز، برق و ورودی شهرک که برای سرمایه گذاری لازم می باشد آماده است.

وی، همچنین از تفاهم نامه 450 میلیارد تومانی که شامل 54 طرح می باشد در اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان اهر خبر داد و افزود: بیشتر این طرح ها در حال اجراست.

فرماندار شهرستان اهر، گفت: در راستای اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان اهر چند طرح مهم از جمله کارخانه قند با 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری، کارخانه بسته بندی و سردخانه با 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری و کارخانه فولاد با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریال که 550 میلیارد ریال این سرمایه گذاری ها از تسهیلات دولتی می باشد در حال احداث است که در کمترین زمان شاهد افتتاح آنها خواهیم شد که با افتتاح آنها برای 2 هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

صدیقی، همچنین از آمادگی و حمایت مسئولان شهرستان اهر ازسرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری خبرداد و افزود: در این راستا دفتری در فرمانداری شهرستان اهر تشکیل شده است که 2 نفر پیگیر مسایل و مشکلات و حل مشکلات سرمایه گذاران هستند.

در این بازدید، حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه شهرستان اهر نیز ابراز امیدواری کرد با افتتاح طرح های که در شهرستان اهر در حال احداث است شاهد اشتغال جوانان جویای کار و بیکار شهرستان اهر باشیم.

گفتنی است در این بازدید سرمایه گذاران مشکلات خود را با امام جمعه و فرماندار و سایر مسئولان شهرستان اهر در میان گذاشتند. /ع

برچسب ها: زیرساخت ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.