دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه تلاش برای ضربه زدن به انتخابات با انتخاب کلید واژه و ایجاد شبه در نزد افکارعمومی را از ماه ها قبل شاهد هستیم، گفت: اصلاح طلبان معتدل برنامه های مفصلی برای انتخابات پیش رو تدارک دیده اند.

محمد زارع فومنی، دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره  طرح ادعاها و شبه آفرینی هایی مبنی بر اینکه «برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات فضا آماده نیست»، اظهار داشت: ما معتقدیم نه تنها فضا برای فعالیت اصلاح طلبان آماده است بلکه بسیاری از گروه های اصلاح طلب معتدل، مجدانه و با انگیزه خود را برای حضور پر قدرت در انتخابات آماده می کنند.

وی با بیان اینکه انتشار چنین مصاحبه ها و اظهارنظرهایی در فضای امروز کشور، جفای به انقلاب، امام(ره) و شهداست، عنوان کرد: گروه های اصلاح طلب میانه رو و معتقد به نظام و قانون اساسی برنامه های مفصلی برای پیروزی در انتخابات دارند و ان شا الله آرای خوبی به دست خواهند آورد.

زارع فومنی با اشاره به بیانات دیروز(19دی) مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات، تصریح کرد: تلاش برای ضربه زدن به انتخابات با انتخاب کلید واژه و ایجاد شبه در نزد افکار عمومی همراه با دشمنان خارجی جمهوری اسلامی از جمله آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای عربی را از ماه ها قبل شاهد هستیم.

این فعال اصلاح طلب در اینباره افزود: تا کنون حدود سی انتخابات در جمهوری اسلامی برگزار شده است که در آنها از همه احزاب و گروه نمایندگانی انتخاب شده اند، بنابراین این گونه ادعاها نه تنها برای هیچ شنونده ای مورد قبول نیست بلکه ماهیت تشویش آفرین و ضد نظام طراحان "این عبارت ها و مفاهیم" را هرچه بیشتر آشکار می کند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با تاکید براینکه بسیاری از این افراد، اصلاح طلبان تندور و افراطی هستند، گفت: هدف این افراد و گروه ها ضربه زدن به نظام و پیش برد منافع فردی و جناحی است.

زارع فومنی تصریح کرد: همه گروه ها اصلاح طلب میانه رو و اصولگرایان باید مراقب اینگونه اغواگری ها و فتنه انگیزی ها باشند، چراکه انتخابات سال 92 انتخابات سرنوشت سازی برای مردم خواهد بود.

وی همچنین به گروه های اصلاح طلب توصیه کرد هشیار باشند و با رفتارهای اشتباه "دانسته یا ندانسته" خوراک و زمینه فعالیت برای دشمنان را فراهم نکنند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات درپایان درباره نامه ای که پیش از این اعلام شده بود قرار است به دفتر مقام معظم رهبری با موضوع مسائل روز و انتخابات ارسال شود، گفت: این نامه هنوز آماده نشده است و ان شاالله پس از مناسبت های مذهبی پیش رو به دفتر معظم له ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار