در راستاي تحقق اهداف انجمن علمي پزشكي ليزري ايران از ميان 150 مقاله دريافتي، 70 مقاله به صورت سخنراني و 20 مقاله به صورت پوستر در هفتمين همايش سالانه ي اين انجمن ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران دكتر رضا فكرآزاد، رئيس انجمن علمي پزشكي ليزري ايران در نشست خبري امروز كه در پژوهشكده ي دندانپزشكي دانشگاه تهران برگزار شد، در خصوص برنامه هايي كه در هفتمين همايش سالانه ي اين انجمن ارائه خواهد شد گفت: در جهت تحقق اهداف هفتمين گنگره ي سالانه ي انجمن علمي پزشكي ليزري ايران، از تمامي پژوهشگران جوان و متخصصان كشور دعوت به عمل آورديم، تا مقالات خود را براي ما ارسال كنند .

در همين راستا 150 مقاله دريافت كرديم كه از اين ميان 70 مقاله براي سخنراني انتخاب شد و 20 مقاله هم به صورت پوستر ارائه مي شود كه در قالب 16 پانل كاملا تخصصي خواهد بود.

وي تصريح كرد: در اين همايش 8 كارگاه آموزشي هم در زمينه هاي ليزر ليپوليزر، ليزرipl، ليزر در ضايعات آنوركتال در جراحي، كاربردco2fractional در پوست، ليزر در درد، ليزرهاي كم توان در زيبايي، ليزر در ضايعات پيگمانته- تاتو و ليزر در دندانپزشكي برگزار خواهيم كرد.

دكتر فكرآزاد افزود: البته انجمن فيزيوتراپي هم در برگزاري اين همايش با ما همكاري خواهد داشت و به كاربرد ليزر در فيزيوتراپي خواهيم پرداخت.

علاوه بر اين بيشتر به كاربرد ليزرهاي كم توان و فتودانياموتراپي مي پردازيم و مباحثي را بررسي مي كنيم كه كمتر در جامعه به آن پرداخته شده مانند: كاربرد ليزر در درد، طب سوزني و ليزر و تركيب تكنولوژي ليزر با علوم ديگر مانند نانو تكنولوژي.

وي در ادامه گفت: در برگزاري اين همايش فيزيكدانان ليزر هم با ما همكاري دارند وتكنولوژي ليزر در فيزيك پزشكي، هم از نظر علم فيزيك بررسي خواهد شد و هم دانش كلينيكي و باليني ليزر مورد بررسي و مطالعه قرار خواهد گرفت.

گفتني است اين همايش 27 تا 29 دي ماه در دانشكده دندانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران برگزار خواهد شد./ع2
برچسب ها: لیزر ، پزشکی ، آموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.