مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان در اردوی تدارکاتی تیم ملی در بندرعباس به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه وزشي باشگاه خبرنگاران، عباس هاشم پور مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: خوشبختانه با حمایتهای مسئولین فدراسیون و کمیته فوتبال ساحلی، برنامه اردویی تیم ملی فوتبال ساحلی مرتبا در حال برگزاری است و بازیکنان در شرایط خوبی هستند.تمرینات به خوبی پیگیری می شود و از نظر تطابق آب و هوایی حضور در بندرعباس به ملی پوشان کمک بسزایی کرده است. ما از این فضا بهترین استفاده را می کنیم تا بتوانیم در قطر بدون مشکل به رقابت با حریفان خود بپردازیم.

وی در ادامه گفت: پس از پایان اردوی بندرعباس، از 27 دی ماه در تهران آخرین مرحله اردوی تدارکاتی را برگزار خواهیم کرد و سپس یکم بهمن ماه به قطر اعزام می شویم.

مربی تیم ملی در ادامه در خصوص اضافه شدن تیم فلیپین به گروه ایران گفت: در این دوره از بازیها نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. چرا که تیم ها مرتبا در اردو هستند و تمرینات ویژه خود را پیگیری می کنند. ما نیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و در بازیهای پیش رو که حکم فینال را برای ما و دیگر تیم ها دارد، بهترین بازی خود را انجام دهیم. تیم فلیپین هم تیم خوبی هست و بی شک برای موفقیت به این رقابتها قدم گذاشته اما ما همانند تیم های دیگر هدفمان قهرمانی و صعود به رقابتهای جام جهانی است. علاوه بر آن می خواهیم از عنوانی که در المپیک آسیایی کسب کرده ایم نیز دفاع کنیم. ما با هدف سربلندی نام ایران و فوتبال ساحلی کشورمان در این رقابتها حضور خواهیم داشت.

وی در خصوص تیم های چین و عراق گفت:  تیم چین تیم بسیار قوی است و ما کار راحتی مقابل چینی ها نداریم. هر چند که در بازیهای آسیایی با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست دادیم اما مطمئنا برای حضور دراین رقابتها خیلی سخت کار کرده اند و حریف جدیدی برای ما خواهد بود. در خصوص تیم عراق نیز طبق اطلاعاتی که داریم این تیم از بازیکنان فوتبالی بهره می برد و بی شک  حریف دست و پا بسته ای برا ایران نخواهد بود.بازیهای سختی را پیش رو داریم و امیدوارم با دعای خیر مردم موفق شویم.

وی در پایان در خصوص وضعیت تنها مصدوم تیم ملی گفت:پیمان حسینی به دلیل آسیب دیدگی در این اردو ما را همراهی نکرد و زیر نظر کادر پزشکی کلینیک آکادمی ملی فوتبال تحت مداوا است و بی شک در آخرین مرحله از اردو به جمع ملی پوشان ملحق می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار