یک کارشناس مطالعات تروریسم گفت: گروهک تروریستی منافقین به عنوان یک سازمان جاسوسی در خدمت منافع غرب و رژیم جعلی صهیونیستی در حوزه فضای مجازی فعالیت می‌کند.

"علی قاسمیان" در گفتگویی با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به بررسی اقدامات اخیر گروهک تروریستی منافقین در عراق و فعالیت این گروهک تروریستی در فضای مجازی پرداخت که متن آن در ذیل آمده است.

*همکاری منافقین با گروهک‌های تروریستی عراق در حوادث اخیر این کشور را چگونه ارزیابی می‌کنید و به نظر شما دلیل این امر چیست؟

دولت عراق در اقدامی قانونی به دنبال اخراج تروریست‌ها از کشور است و گروهک تروریستی منافقین هم یکی از این گروهک‌های تروریستی بوده که به دستور دولت عراق مراحل اخراج از این کشور را سپری می‌‌کند.

بنابراین در این شرایط اگر امنیت داخلی دولت عراق برهم بخورد و این کشور درگیر مشغولیت‌های داخلی دیگری شود، گزینه اخراج اعضای گروهک تروریستی منافقین به تعویق خواهد افتاد.

عوامل این گروهک تروریستی در همین راستا تلاش می‌کنند از هر روش ممکن برای دولت عراق بحران سازی و با هر یک از جریان‌های مخالف دولت عراق یا گروهک‌های تروریستی فعال در این کشور همکاری کنند.

*افشاگری‌های اخیر زنان گروهک تروریستی منافقین و درماندگی سرکردگان این گروهک تروریستی در برابر این اتفاق را چگونه ارزیابی می کنید؟

سرکردگان گروهک تروریستی منافقین بارها اذعان کرده‌اند که افشاگری جداشده‌ها ضربه مهلکی بر پیکر این تشکیلات تروریستی وارد می‌کند.

 همان‌طور که می‌دانید سابقه گروهک تروریستی منافقین سرشار از نقض حقوق بشر و رفتارهای غیرانسانی بوده که یکی از آنها انحرافات جنسی سرکردگان این تشکیلات جنایتکار است.

با جدا شدن تعداد زیادی از اعضای این گروهک تروریستی، تجاوز جنسی سرکردگان منافقین به عنوان بخشی از انحرافات و رفتار غیر انسانی آنها افشا شد.

 با توجه به اینکه گروهک تروریستی منافقین هم‌چنان برای جذب نیرو و ارتباط‌گیری با داخل کشور برای جاسوسی، فعالیت می‌کند، معرفی هرچه بیشتر این گروهک تروریستی و ابعاد غیر انسانی آن به نسل جوان کمک می‌کند که کمتر در دام آنها بیافتند.

*آیا اعضای گروهک تروریستی منافقین در انتخابات آتی نیز به اقدامات پیشین خود ادامه خواهند داد؟

 با توجه به اینکه انتخابات پیش رو از هم اکنون در کانون توجه گروه‌ها و جریانات ضد انقلاب و سرویس‌های جاسوسی غرب قرار گرفته قطعا عوامل این گروهک تروریستی از کوچکترین فرصتی برای آشوب‌گری و ترور استفاده می‌کنند و این مسئله در پرونده سیاه گروهک تروریستی منافقین ثبت شده است.

 دشمن قطعاً تصور آن را دارد که می‌تواند دوباره از فرصت انتخابات برای خراب‌کاری استفاده کند و گروه‌هایی مانند منافقین در این فرآیند نقش یک ابزار را برای آشوب و اغتشاش بازی می‌کنند که نمونه این اتفاق را هم در وقایع بعد از انتخابات سال 88 شاهد بودیم.

*به نظر شما آمریکا به دلیل انتخابات پیش رو در ایران، گروهک تروریستی منافقین را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کرده است؟

خروج گروهک تروریستی منافقین از فهرست سازمان‌های تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا با هدف استفاده ابزاری بهتر از این گروهک تروریستی صورت گرفت و  استفاده از ظرفیت‌های تروریستی و جاسوسی منافقین در انتخابات آینده نیز در دستور کار آمریکایی‌ها خواهد بود.

گروهک تروریستی منافقین دیگر با آرم و نشان خود وارد نمی‌شوند چرا که از نفرت ملت ایران از ماهیت خود به دلیل سوابق تروریستی که دارند، آگاه است اما به هر حال خروج منافقین از لیست سازمان‌های تروریستی امکان حمایت مالی آمریکا و غرب از این گروهک تروریستی را فراهم می‌کند.

*کاربران اینترنتی چگونه می توانند در دام گروهک تروریستی منافقین گرفتار نشوند ؟

کاربران اینترنتی باید توجه داشته باشند که اساساً فضای اینترنتی فضای امنی نیست و هرچند که حضور در این فضا به لحاظ ظرفیت‌های علمی، خبری، و اطلاعاتی مفید است اما می‌تواند آسیب‌های جدی نیز برای کاربران خصوصا نسل جوان داشته باشد.

تقریباً همه سرویس‌های جاسوسی دنیا عوامل خود را برای نفوذ در این فضا به کار می‌‌گیرند تا از طریق ارتباط‌گیری با افراد در داخل کشور، به اطلاعات، اخبار و تصاویری از داخل کشور دست پیدا کنند.

گروهک تروریستی منافقین نیز به عنوان یک سازمان جاسوسی در خدمت منافع غرب و رژیم جعلی صهیونیستی در این حوزه فعالیت می‌کند.

البته نقش دستگاه‌های امنیتی در آموزش و نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی در این خصوص بسیار حائز اهمیت است با وجود این‌ها توصیه‌ای که می‌توان به کاربران اینترنتی خصوصاً نسل جوان که قشر آسیب پذیر در مقابل این تهدید به حساب می آیند، کرد این است که روش‌های جاسوسی، تخلیه اطلاعاتی و فریب‌کاری این گروهک تروریستی را بشناسند و توجه داشته باشند که بسیاری از اخبار، اطلاعات و تصاویر عادی در داخل کشور برای عوامل منافقین یا هر عنصر جاسوس، حکم اطلاعات مهم و قابل استفاده‌ای را دارد و مهم‌تر اینکه فضای اینترنتی، خصوصاً سایت‌ها و شبکه‌های مجازی غربی، مکان امنی برای درج اطلاعات شخصی و خانوادگی نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: منافقین ، عراق ، مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار