سخنگوي جبهه پايداري گفت: بنا بر تصميمي که در جبهه پايداري گرفته شده است کساني که عضو شوراي مرکزي اين جبهه هستند نبايد در پست‌هاي دولتي حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، کامران باقري لنکراني سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در حاشيه اولين مراسم سالگرد "شهيد مصطفي احمدي روشن" در جمع خبرنگاران درباره شکل‌گيري شوراي فقهي اين جبهه گفت: در حال حاضر تصميمي در اينباره در جبهه پايداري گرفته نشده است.

وي درباره حضور غلامحسين الهام به عنوان عضو موسس جبهه پايداري در دولت اظهار داشت: بنا بر تصميمي که در جبهه پايداري گرفته شده است کساني که عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري هستند نبايد در پست‌هاي دولتي حضور داشته باشند لذا به همين دليل حضور غلامحسين الهام در اين جبهه ملغي شده است.

لنکراني با اشاره به صحبت‌هاي ديروز مقام معظم رهبري تصريح کرد: ايشان در بيانات ديروز خود توطئه‌اي که برخي افراد در راستاي زير سوال بردن سلامت انتخابات در پيش گرفته بودند افشا کردند.

وي خاطرنشان کرد:‌ با توجه به بيانات ديروز مقام معظم رهبري، تشکل‌ها و طيف‌هاي سياسي بايد سعي کنند در مسيري غير از مسير دشمن اهداف خود را پيگيري کنند.

سخنگوي جبهه پايداري درباره شروع فعاليت‌هاي انتخاباتي اين جبهه اظهار داشت: با توجه به اينکه اين تشکل سياسي در تصميم‌گيري‌هاي خود فرمايشات مقام معظم رهبري را فصل‌الخطاب قرار مي‌دهد هنوز به صورت جدي بر روي گزينه خاصي به جمع‌بندي نرسيده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: لنکرانی ، جبهه ، پایداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار