راديو معارف به مناسبت رحلت پيامبر عظيم الشأن اسلام صلي الله عليه و آله و شهادت حضرت امام حسن مجتبي عليه السلام با ويژه برنامه زنده «روضه خورشيد 1» به سوگ مي‌نشيند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران روابط عمومي رسانه ملي؛ همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اكرم صلي الله عليه و آله و سلم و شهادت امام حسن مجتبي عليه السلام ويژه برنامه زنده «روضه خورشيد 1» با سوگواران شنونده همراه مي شود. 
در اين ويژه برنامه كه با كارشناسي دكتر رجبي دواني همراه است به محورهاي موضوعي مانند: بررسي شاخصه‌هاي جامعه نبوي؛ (‌شامل محوريت ايمان و انديشة سالم، عدالت، علم و معرفت، صفا و اخوت، رفتار انساني، اقتدار و عزّت، حركت و پيشرفت)؛ تحليل نهضت نبوي و تبديل آن به حكومت در مدينه ­النبي و تبديل حكومت نابِ اسلامي به نهضت، با فتنه‌انگيزي‌هاي معاويه و تحميل صلح بر امام حسن عليه السلام؛ بررسي شرايط اجتماعي كه جامعه، امام خود را وادار به پذيرش صلح مي‌كند و ... اشاره مي‌شود. 
گفتني است؛ ويژه برنامه زنده «روضه خورشيد 1» كاري از گروه فقه و سيره به سردبير تهيه كنندگي محمد حسين پور، دستياري تهيه اكبر طالبي نيا، نويسندگي سيد احمد محمودي و اجراي سيد حميد حسيني روز جمعه 22 دي 91 مصادف با 28 صفر از ساعت 8:35 از شبكه راديويي معارف تقديم سوگواران و عزاداران شنونده خواهد شد. /ص

برچسب ها: رادیو ، تلویزیون ، معارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار