تکواندو کار ملی پوش تیم قوامین ناجا با هدف حضور در مسابقات جهانی گفت: دوست دارم در لیگ برتر تیم قوامین ناجا قهرمان شود.

سجاد مردانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بعد از شرکت در مسابقات جهانی ارتش از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدم و در بازگشت از مسابقات همراه با تیم قوامین ناجا در همه رقابت های لیگ برتر شرکت کردم تا این که در بازی مقابل روح الله طالبی از تیم دانشگاه مصدومیتم تشدید شد.

وی گفت: با نظر پزشک قرار شد دو هفته استراحت داشته باشم که با مشورت با مربیان تیم قوامین در بازی هفته آخر لیگ برتر مسابقه ندادم تا برای دور برگشت رقابت ها آماده شوم.

وی در مورد وضعیت قراردادش و تیم قوامین ناجا خاطر نشان کرد: قرار دادم با این تیم تا پایان امسال است و چون از ابتدا تشکیل تیم قوامین در این تیم بودم با آن پیشرفت داشته ایم دوست دارم قهرمانی قوامین را در پایان فصل امسال ببینیم.

تیم یکدستی داریم که برای حضور در لیگ کاملا آماده است.

وی ادامه داد: در مجموع  نیم فصل دوم همیشه شرایط برای تیم ها سخت تر است چون حریفان و تیم ها شناخت بیشتری نسبت به هم پیدا می کنند بنابراین کار تیم قوامین ناجا کاری به مراتب سخت تر پیش رو دارد.

وی در خصوص رقابت های جهانی مکزیک در سال آینده تصریح کرد: برنامه ام برای حضور در تیم ملی شرکت در رقابت های جهانی 2013 مکزیک است که خود را جدی ترین گزینه در وزن هشتم معرفی می کنم و امیدوارم مربیان تیم ملی هم نظری مساعد نسبت به من داشته باشند.

وی افزود: تمام هدفم حضور موفق در مسابقات جهانی است اما از نحوه انتخاب بازیکنان اطلاعی ندارم در هر صورت در هر مسابقه گزینشی شرکت می کنم. مصدومیتم نیز برطرف شده و از نیم فصل دوم با قدرت در مسابقات حاضر هستم.

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، مردانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار