سيد محمد حسيني گفت: پيگيريها جهت حمايت اسپانسر از تيم نتيجه داد و از اين به بعد کاسپين در ليگ مي‌ماند.

سيد محمد حسيني رئيس هيئت هندبال قزوين در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه تيم به خاطر مشکلات مالي به مسائلي برخورد بود و در اين بين ما پيگير اين مساله بود تا بتوانيم از اسپانسر تيم هزينه دريافت کنيم و در اختيار کاسپين قرار دهيم که اين پيگيريها نتيجه داد و خوشبختانه مقداري پول به تيم تزريق شد.

وي تصريح کرد: شهردار خرمدشت هفته گذشته از باشگاه بازيدي داشتند و مقداري البسه نيز برايمان آوردند و قرار شد که قبل از هر مسابقه مبلغي به کاسپين داده شود.

حسيني در ادامه گفت: خوشبختانه با تزريق پول و خريد مقداري البسه براي بازيکنان شرايط خوبي در تيم حاکم است و بازيکنان با روحيه مضاعف و انگيزه بالا و با جديت تمرينات خود را ادامه مي‌دهند.

وي تاکيد کرد: براي قدرتمند شدن تيم در ادامه رقابتهاي ليگ مصطفي داوري بازيکن ذوب آهن را به کاسپين آورده ايم و وي در بازي هفته گذشته مقابل ثامن مشهد نيز حضور داشت.

حسيني عنوان کرد: فرصت زيادي تا پايان ليگ نمانده است و در اين وقت باقي مانده بايد تلاش کنيم که حداقل 4-3 بازي را ببريم و امتياز لازم براي ماندن را به دست آورديم.

وي گفت: در هفته يازدهم ليگ برتر مقابل ثامن مشهد قرار گرفتيم که در پايان ديار 27 بر 30 باختيم اين نتيجه نشان مي‌دهد که بازيکنان کاسپين از توانايي بالايي برخوردارند و اگر دغدغه فکري نداشته باشند عملکرد بهتري ارائه مي‌دهند.

حسيني يادآور شد: اما به مردم قزوين قول داديم که تيم را در اين رقابتها نگه داريم و با همت همه دلسوزان و زحمتکشان اين استان به اين هدف خواهيم رسيد.

وي تاکيد کرد: از هفته دوازدهم ليگ روز 28 دي به مصاف شهرداري تبريز خواهيم رفت تيمي که خوب ظاهر شده است و ما سعي مي کنيم که امتياز اين ديدار را به نفع خودمان به پايان برسانيم.

حسيني گفت: تيم نسبت به نيم فصل اول خيلي بهتر شده است و بازيکنان هماهنگ تر شده اند و مطمئن هستم با وضعيتي که هم اکنون داريم در ادامه مسابقات بهتر ظاهر خواهيم شد و ناکاميهاي گذشته را فراموش خواهيم کرد.

وي در خصوص اتفاقات ديدار با فولاد سپاهان گفت: در ديدار با فولاد مبارکه سپاهان از دور برگشت مسائلي پيش آمد که کادر فني بازيکنان را از زمين بيرون کشيدند و من با اين کار موافق نبود البته ناراحت هم نشدم چرا که مسئولان امر با اين اتفاق متوجه کاسپين هم شدند.

حسيني افزود: در اين مسابقه داوري صددرصد به ضرر ما سوت زد و نمي خواهيم به جامعه داوري توهيم کنم ولي قضاوت بدي در اين بازي صورت گرفت و يکي از بازيکنان تيم کارت قرمز گرفت و از زمين اخراج شد من مي خواهم بگويم که اين بازيکن ما استاد دانشگاه است و وي را از جايي پيدا نکرديم که اين گونه با او رفتار شود.

وي اشاره کرد: جلسه کميته انضباطي تيم که قرار بود 16 دي در فدراسيون برگزار شود انجام نشد و به آينده موکول شده است و منتظر هستيم ببينيم که چه زماني است و چه رايي صادر خواهد شد.

حسيني در پايان خاطر نشان کرد: در ليگ امسال فرصت به اندازه کافي نداشتيم تا برنامه ريزي مناسب داشته باشيم و فقط توانستيم تيم را جمع کنيم و به ليگ بفرستيم در صورت که در اين مسابقات بمانيم براي سال آينده برنامه ريزي مناسب خواهيم کرد و سعي مي کنيم که نماينده شايسته اي باشيم./آق

برچسب ها: حسینی ، اسپانسر ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار