رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: تاکنون 33 درصد کل مدارس احداث شده در کشور را خیرین مدرسه‌ساز ساخته‌اند.

جواد قرآن‌نویس در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل همزمان با سراسر کشور از سال 78 فعالیت خود را آغاز کرده و ما با حضور خیر بزرگوار مرحوم علیپور توانسته‌ایم در این حوزه سرآمد باشیم.

وی به ساخت 72 مدرسه به همت این خیر نامدار اشاره کرد و گفت: هر سال نسبت به سال‌های گذشته ما افزایش درآمد و حضور خیرین را در جشنواره‌ها شاهد بودیم که این نشان‌دهنده علاقه‌مندی مردم به کارهای نیک و وقف‌های ماندگار است.

قرآن نویس افزود: خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل 338 مدرسه را در قالب یک هزار و 377 کلاس درس احداث کردند که این مدارس با نظارت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی همچنین افزود: هر ساعت 9 کلاس درس توسط خیرین در کشور در حال احداث است که این ظرفیت عظیم خیرین را نشان می‌دهد که همسو با اهداف آموزش و پرورش سعی می‌کنند نیازهای کشور را در این زمینه برطرف کنند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل در ادامه گفت: امسال در تلاش هستیم تا با حمایت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل مجمع نخبه‌پروری را تشکیل دهیم تا به صورت ویژه از دانش‌آموزان ممتاز و شاخص حمایت همه جانبه را داشته باشیم./ع

برچسب ها: اردبیل ، خیرین ، مدرسه ، ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.