نمایش "درخشش در ساعت مقرر"،نوشته و کار حمیدرضا نعیمی، سه شنبه، 19 دی ماه، درکانون ملی منتقدان تئاتر ایران نقد و بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، نشست نقد و بررسی نمایش "درخشش در ساعت مقرر" سه شنبه، 19 دی ماه، ساعت 20:30 و بلافاصله پس از پایان اجرای این نمایش در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر تهران، برگزار می شود و سه تن از اعضای پیوسته این کانون متشکل از مصطفی محمودی، هاتف جلیل زاده و سید علی تدین صدوقی این نمایش را نقد و بررسی می کنند.
روابط عمومی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران ضمن دعوت از هنرمندان، دست اندرکاران، اهالی رسانه  و منتقدان تئاتر برای شرکت در این نشست اعلام کرد که حضور کلیه علاقه مندان در سالن قشقایی برای شرکت در این جلسه آزاد است.
داستان نمایش "درخشش در ساعت مقرر" به موضوع جنگ و نسل کشی مردم بوسنی و هرزگوین در سال 1994 به دست نیروهای صرب و ارتش می پردازد. ورود سوزان سانتاگ به این منطقه و تصمیم او برای اجرای نمایش "در انتظار گودو" آغازگر ماجراهایی است که ...
عواملی که در نمایش "درخشش در ساعت مقرر" همکاری داشته اند عبارت اند از: رویا افشار، سیاوش چراغی پور، بهناز نازی، یعقوب صباحی، رامونا شاه، کتانه افشاری نژاد و بهار نوحیان بازیگر، رضا مهدی زاده طراح صحنه، پریدخت عابدین نژاد طراح لباس، رضا حیدری طراح نور، ماریا حاجیها طراح چهره پردازی، مجید خاقانی طراح پوستر و بروشور، علی زارعی دستیار اول کارگردان، میلاد نیک آبادی مدیر اجرا، امیر خدامی و محسن قلی پور عکاس، سیاوش لطفی موسیقی و نساء نیکو، ندا تهرانی و لاله محمودی روابط عمومی و امور ارتباطات رسانه ای./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار