عضو گروهک نفاق با انتشار گزارشي جهت تشويق منافقها به حضور در سوريه ناخواسته حضور تروريستهاي غربي در بحران آفريني در سوريه با پوشش خبرنگار ، فيلمساز و ... را افشا کرد .

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران: کشور سوریه به علت حمایت از مقاومت لبنان و فلسطين در برابر رژیم صهیونیستی محکوم به آشوب توسط تروریست‌ها و وهابی‌ها با حمایت مالی و تسلیحاتی کشورهای عرب مرتجع منطقه شده است.
گروه‌های تروریستی از کشورهای غربی گرفته تا افغانستان و پاکستان و کشورهای عربی به همراه گروهک منافقین نقش پیاده نظام رژیم اشغالگر قدس را در سوریه ایفا می‌کنند.
گروهک تروریستی منافقین که در زمان حمله صدامیان به کشورمان نقش ستون پنجم و شکنجگران اسیران ایرانی را داشتند و در سرکوبی قیام مردم عراق هزاران کرد و شیعه عراقی را قتل عام کردند بعد از مدت‌ها طلبکاری محکوم به ترک عراق شده‌اند و هیچ کشوری تاکنون حاضر به پذیرش این تروریست‌های بی وطن نیست، در سوریه دوشادوش تروریست‌های سلفی جهت خوشایند اربابان غربیشان در کشتار مردم بی دفاع بسیار فعالند.
یکی از سران فرقه تروریستی منافقین که در اروپا ساکن است جهت تشویق منافق‌های سرخورده به حضور در سوریه گزارشی از یک آمریکایی به نام «متیو وندایک» که در کنار تروریست‌های سوری مشغول کشتار و بمبگزاري است منتشر کرده است.
این سرکرده منافق ناخواسته پرده از عامل اصلی بحران سوریه که همان تروریست‌های غربی و وابستگان آنان می‌باشد برداشته است.




برچسب ها: سوریه ، آمریکا ، وهابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.