واريز و برداشت يارانه نقدي دي ماه در انجام فعاليت سيستم هاي خودپرداز اکثر مناطق شهر اختلال ايجاد نکرد.

گزارش ميداني خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حاکي از آن است که در نقاط مختلف شهر تهران دستگاه هاي خودپرداز همزمان با واريز يارانه نقدي دي ماه سال جاري مطابق معمول به شهروندان خدمات ارايه مي دهند.

براساس اين گزارش، در ميدان امام حسين دستگاه هاي خودپرداز با وجود تعداد بيشتر مراجعان نسبت به روزهاي قبل هيچ گونه خللي ندارد و شهروندان به آساني يارانه نقدي ماه جاري را دريافت مي کنند.

براساس اين مشاهدات، دستگاه هاي خودپرداز بانک تجارت، سپه، ملت، ملي و... در شمال تهران نيز به طور معمول در حال فعاليت هستند و صف هاي شهروندان در اين مناطق مشاهده نمي شود.

همچنين در شرق  تهران نيز روال کار با اين دستگاه ها مطابق روزهاي قبل است و اختلالي ندارد و يارانه نقدي دي ماه شهروندان به آساني قابل برداشت است.

براساس اين گزارش، در غرب تهران برخي از سيستم هاي خودپرداز به دليل جابجايي و انتقال پول دچار نقص فني شده است که دقايقي بيش طول نمي کشد.

براساس مشاهدات خبرنگار ما، واريز و برداشت يارانه نقدي دي ماه در انجام فعاليت دستگاه هاي خودپرداز بانک هاي مختلف اختلالي ايجاد نکرده است و شهروندان در برداشت و انتقال پول با مشکل مواجه نيستند./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار