عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: هيچ کدام از عناصر و طيف‌هاي سياسي اصلاح‌طلب به دليل عملكردي كه در حوادث پس از انتخابات سال 88 داشتند نمي‌توانند در انتخابات آينده حضور داشته باشند.

"آيت‌الله حسن ممدوحي" عضو مجلس خبرگان رهبري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه نظام هيچ احتياجي به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آينده ندارد گفت: کساني که در فتنه سال 88 حضور فعال داشتند و عليه ساختارهاي نظام دست به کارشکني زدند نمي‌توانند بار ديگر در عرصه سياسي کشور به فعاليت‌هاي خود ادامه دهند.

وي افزود: به طور حتم اين موضوع بايد در نظر گرفته شود که هيچ کدام از عناصر و طيف‌هاي سياسي اصلاح‌طلب به دليل عملكردي كه در حوادث پس از انتخابات سال 88 داشتند نمي‌توانند در انتخابات آينده حضور داشته باشند.

عضو خبرگان رهبري خاطرنشان کرد: اين طيف سياسي به دليل حرکت در مسير بيگانگان و لطمه زدن به ارزش‌ها و آرمان‌هاي نظام و مردم فاقد صلاحيت لازم براي حضور در عرصه سياسي کشور است.

گفتني است؛ پيش از اين برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب از جمله اسحاق جهانگيري از وابستگي نظام به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده خبر داده بودند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ممدوحی ، خبرگان ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار