تگرا ۴ از هسته ARM Cortex-A15 استفاده می‌کند در حالی که از هسته نسل دوم کاهش مصرف باتری نیز در این پردازشگر استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران کمپانی NVIDIA پردازشگر جدید خود را معرفی کرد، این پردازشگر قبلا با کد Wayne شناخته می‌شد،NVIDIA ادعا می‌کند که این پردازشگر سریعترین پردازشگر مویبایلی دنیا است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران گفته می‌شود که این پردازشگر نسبت به تگرا ۳ ۲٫۶ برابر سریعتر عمل می‌کند. این پردازشگر ۷۲ هستهGPU دارد که از GPU تگرا ۳ ۶ برابر سریعتر عمل می‌کند.

 این پردازشگر به ویژگی است که Computational Photography Architecture نامیده می‌شود که این ویژگی زمان عملکرد دوربین برای انجام عملیات‌های مختلفی مانند عکاسی در حالت HDR که دوربین گوشی باید دو عکس را پشت سر هم بگیرد کاهش می‌دهد.

نسل قبلی این پردازنده به علت مصرف زیاد باطری مورد سرزنش قرار گرفت در حالی که در این نسلNVIDIA ادعا می‌کند که مصرف باتری ۴۵ درصد از نسل قبل کمتر است و ۱۴ ساعت پخش ویدئوی HD را روی گوشی پشتیبانی می‌کند.

 همچنین در این پردازنده قابلیت پشتیبانی از مودم ۴G LTE قرار دارد. این پردازنده در داخل خود مودم LTEیکپارچه ندارد و از این بابت به مودم‌های داخلی وابسته است.

 

برچسب ها: باطری ، بازار ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار