مسؤول سازمان دانش آموزی شهرستان فیروزکوه از برگزاری مصاحبه نهایی و مشخص شدن عمره گزاران دانش آموز این شهرستان خبر داد.

داود اسفندیار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: سهمیه در نظر گرفته شده برای شهرستان فقط یک نفر است که در این باره و پس از برگزاری قرعه کشی در مدارس، 11 متقاضی برای مصاحبه معرفی شدند.

وی گفت: تمامی این متقاضیان از جنسیت مذکر و در پایه سوم متوسطه اشتغال به تحصیل دارند که پس از شرکت در آزمون کتبی عمره گزاری در شهر ری، به اداره آموزش و پرورش شهرستان معرفی شدند.

اسفندیار در تشریح نحوه گزینش گفت: ستادی متشکل از مدیر آموزش و پرورش، نماینده معاونت پرورشی، مدیر حراست، مسؤول سازمان دانش آموزی و مربی عمره دانش آموزی شهرستان مسؤولیت مصاحبه نهایی و گزینش افراد را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: در پایان مصاحبه، دانش آموزانی که بالاترین امتیازات را کسب کرده باشند به سفر حج عمره اعزام می شوند.

مسؤول سازمان دانش آموزی فیروزکوه تصریح کرد: عضویت در تشکل های مختلف، کسب رتبه های برتر علمی و حافظ یا قاری قرآن بودن از جمله شرایط انتخاب دانش آموزان عمره گذار از سوی این ستاد بود.

وی از انصراف چهار نفر از مصاحبه شوندگان به دلیل هزینه های بالای حج عمره و ناتوانی مالی خانواده های آنان خبر داد و گفت: این ستاد در تلاش است تا یک نفر دیگر از دانش آموزان را به عنوان نماینده شورای دانش آموزی کشور به این سفر معنوی اعزام کند.

اسفندیار اذعان داشت: عمره دانش آموزی سال 92-1391 ابتدای سال آینده اجرا خواهد شد./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.