يک کارشناس سياست خارجي گفت: جهان اسلام نسبت به کينه توزي و عمق دشمني‌هاي آمریکا و غرب به دين اسلام شناخت بيشتري کسب کرده و اين شناخت موجب شده که آنها بيش از پيش متحد شوند و با حل اختلافات سليقه‌اي به مقابله با اين تهديدها بپردازند.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهانت بی‌شرمانه روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پيامبر گرامی اسلام(ص) گفت: کشورهاي غربي به بهانه‌هاي مختلف از جمله آزادي بيان و قلم، به دين مبين اسلام و ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) که پیام‌آور آزادی در جهان بود توهين مي‌کنند.

وي افزود: آمريکا و رژيم جعلي صهيونيستي با خيال پوچ خود در جهت تضعيف اسلام و ضربه زدن به روحيه مسلمانان چنين حرکات شنیعی از خود نشان مي‌دهند در حالي که آنها از بیداری و هوشیاری مسلمانان درجهان غافل هستند.

قوام با اشاره به ساخت فيلم موهن آمريکايي برای تحت الشعاع قرار دادن افکار عمومی در جهان تصريح کرد:‌ توهين به مقدسات اسلام و شخصيت والاي پيامبر اکرم (ص)،‌ نمی‌تواند میان شيعه و سني تفرقه افکند و این اقدامات شوم علی‌رغم تلاش‌های بیهوده غرب راه به جایی نبرده و با تظاهرات بی‌سابقه مسلمانان روبرو شد.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان يادآور شد: جهان اسلام نسبت به کينه توزي و عمق دشمني‌هاي آمریکا و غرب به دين اسلام شناخت بيشتري کسب کرده و اين شناخت موجب شده که آنها بيش از پيش متحد شوند و با حل اختلافات سليقه‌اي به مقابله با اين تهديدها بپردازند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسلام ، توهین ، فرانسوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار