بازار سکه به علت عدم بي ثباتي در قيمت ها همچنان داراي حباب قيمتي است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ارسلان فتحي پور  در حاشيه مراسم انجمن اسلامي کارکنان بانک ها با بيان اين مطلب گفت: کاهش نظارت بانک مرکزي بر روي نوسانات بازار ارز و سکه باعث ايجاد بي ثباتي در اين 2 بازار و در نهايت افزايش نرخ سکه و ارز شده است.

 رئيس کميسيون اقتصادي در خصوص تأثير موافقت بانک مرکزي با کانون صرافان براي تعيين نرخ سکه و ارز در بازار آزاد توسط صرافي ها گفت: اين موضوع باعث کاهش نظارت دولت بر بازار ارز و سکه و در نهايت ايجاد اختلالات شديد در اين 2 بازار مي شود که اين برخلاف قانون است و نمايندگان مجلس پيگير آن هستند زيرا بحث کاهش نظارت بر بازار ارز و سکه باعث تشديد نابساماني هاي اين 2 بازار مي شود.


فتحي پور ادامه داد: بايد در بحث نظارتي سياست هاي مربوط به نظارت تقويت شده تا از افزايش نوسانات بازار ارز و سکه که تاثير مستقيمي بر روي فعاليت هاي اقتصادي کشور دارد جلوگيري شود.

وي در خصوص قيمت در نظر گرفته شده براي دلار در بودجه سال 92 گفت: به طور حتم قيمت دلار در بودجه سال آينده زير 2 هزارتومان خواهد بود و ما پيش بيني مي کنيم که اين رقم نزديک به 1500 تومان تعيين شود.

وي تصريح کرد: در بحث سکه قيمت هايي که در حال حاضر در بازار وجود دارد داراي حباب هستند و اين قيمت ها، قيمت واقعي سکه نيست./عب
برچسب ها: حباب ، سکه ، بازار ، ارز ، ثبات ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار