نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: ساخت پارک موزه دفاع مقدس میراث‌داری از خون شهیدان و یادمان دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، آیت‌الله نورالله طبرسی شامگاه یکشنبه در جلسه‌ای که برای تسریع در ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، اظهار داشت: شهدا در جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس ماموریت خود را انجام دادند و تمام وجودشان را برای اسلام و انقلاب و برای پیشبرد نظام مقدس اسلامی خرج کردند.

وی با بیان اینکه ما باید میراث‌داران شهدا باشیم، تصریح کرد: ساخت پارک موزه دفاع مقدس میراث‌داری از خون شهیدان و یادمان دفاع مقدس است.

طبرسی متذکر شد: از کرسی‌های شهرستانی و استانی خود استفاده کنید. یادگارانی بگذارید که وقتی به صفحه کارنامه خود را مرور می‌کنید به آن افتخار کنید و تنها این قدم‌ها می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر اینکه ذخایر دفاع مقدس باید برای آیندگان حفظ شود، گفت: این هویت و شناسنامه را برای خود حفظ کنیم و تاریخ برای آیندگان است.

وی به تاثیرگذاری پارک موزه دفاع مقدس بر روی جوانان اشاره و اذعان کرد: بچه‌هایی که پای اینترنت بزرگ می‌شوند وقتی به شلمچه می‌روند دگرگون می‌شوند ساخت پارک موزه هم قطعا اثرگذار است.

طبرسی خاطرنشان کرد: برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس بر اساس توصیه مقام معظم رهبری باید به عمق کار و ماندگاری و اثربخشی آن توجه کرد./ج1

برچسب ها: پارک ، موزه ، ولی فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.