نخستین نمایشگاه فن بازار دانشگاه پیام نور 14 لغایت 18 بهمن ماه با حضور اساتید، مخترعین و دانشجویان دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

دکتر علی رضا اژدر معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار  صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی و معرفی برترین طرح ها و ایده های قابل تجاری سازی مخترعان و مبتکران دانشگاه  و ارتباط دادن آن ها با سرمایه گذاران و صاحبان صنایع است.

وی افزود: ارتقاء سطح آگاهی دانشجویان نخبه، حمایت از تولیدات ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تجاری سازی فناوری توسعه و توسعه علمی کشور ، بازاریابی برای محصولات مخترعین و مبتکرین و ایجاد انگیزه برای محققین و پژوهشگران دانشگاه و ارتباط دانشجویان نخبه با مراکز صنعتی از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است .

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان لازم است با در نظر  گرفتن معیار های تعیین شده ،ایده و یا طرح ارائه شده خود را بر روی توسعه یک محصول متمرکز کنند که دارای فناوری برتر و یا کاربرد بدیعی از فناوری باشد .

وی با بیان این که در این نمایشگاه نشست ها و کارگاه های تجاری سازی اختراعات، ارتباط با صنعت و کارآفرینی برگزار می شود خاطر نشان کرد: این یک فرصت بسیار خوب برای عملکرد این دانشگاه در زمینه های فنی مهندسی است./ع2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار