مدير اجرايي باشگاه ميزان خراسان، خبر انصراف اين تيم از حضور در مسابقات ليگ برتر واليبال بانوان باشگاه هاي کشور را تکذيب کرد.

محمد ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت؛ هدف ما از تيمداري در ورزش تثبيت حضور است و به هيچ عنوان قصد انصراف نداريم.

مدير اجرايي باشگاه فرهنگي ورزشي ميزان خراسان تصريح کرد؛ حضور باشگاه ميزان در ورزش حرفه اي از رشته واليبال شروع شد، به طوري که در حال حاضر در سطح ليگ برتر در رشته هاي گلبال واليبال مردان و زنان، فعاليت خود را به طور حرفه اي دنبال مي کنيم.

وي يادآور شد؛ از تيمداري در مسابقات ليگ برتر به دنبال قهرماني و اتفاق خاصي نيستيم که با تلنگرهاي ورزشي که شايعترين آن باخت است، از صحنه حضور انصراف دهيم.

ابراهيمي يادآور شد؛ حضور يک تيم ليگ برتري از استان خراسان رضوي و شهر مشهد در رشته واليبال شور و نشاط اجتماعي گسترده اي را ايجاد کرده است.

وي خاطرنشان کرد: انصراف از حضور در ليگ برتر واليبال بانوان را تکذيب مي کنم. ما در بخش بانوان هيچ مشکلي نداريم، البته اگر در قسمتي احتياج به اصطلاحات داشته باشد، آن را انجام خواهيم داد.

مدير اجرايي باشگاه ميزان خراسان گفت: انصراف از حضور در ليگ براي ما هيچ توجيهي ندارد. ما آنقدر حرفه اي شده ايم که بتوانيم مسائل و مشکلات را به صورت داخلي و با تشکيل جلسه رفع کنيم.

گفتني است؛ تيم واليبال ميزان خراسان براي نخستين بار است که حضور در ليگ برتر واليبال بانوان را تجربه مي کند./مح
برچسب ها: باشگاه ، میزان ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار