مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از اجرای 161 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، محمدی گفت:‌ سازمان بسیج سازندگی در راستای ریشه‌کن کردن محرمیت در شهرها و روستاهای محروم استان با جدیت فعالیت می‌کند.
وی، فعالیت‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، سازماندهی و اعزام گروه‌های جهادی و راه‌اندازی قرارگاه جهاداقتصادی در سطح استان و شهرستان‌ها را از جمله اقدامات بسیج سازندگی طی سال‌جاری عنوان کرد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری بالغ بر 15 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی اختصاص یافت همچنین از محل اعتبارات استانی اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال به پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق روستای اختصاص داده شد.
وی همچنین افزود: احداث 12 دهنه پل روستایی، 42 زمین ورزشی، تعمیر و بهسازی 92 مسجد، احداث 69 واحد دهیاری و آبرسانی، تعمیر و بهسازی هشت واحد خانه متروکه، تعمیر و بهسازی 6 رشته قنات، ساماندهی 20 مزار شهدا در نقاط روستایی و احداث یک واحد خانه ایتام از جمله پروژه‌های محرومیت‌زدایی انجام شده امسال در این کردستان است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان به فعالیت‌های انجام شده سازمان بسیج سازندگی در قالب طرح هجرت 3 اشاره کرد و گفت:‌ با استفاده از طرح الگوهای هجرت در سال‌جاری، 210 واحد آموزشی در این استان تعمیر و بهسازی شده است./ع
برچسب ها: محرومیت ، ورزشی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.