طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی شازند برای شرکت در رقابت های ابر پروژه های جهان به سوئیس می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک ، به گفته مجری طرح، برای اولین بار در کشور، نمایندگان طرح ملی افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت فرآورده های پالایشگاه امام خمینی شازند به سوئیس می روندتا در رقابت ابر پرژوژه ها حضور پیدا کنند.
سیدیان با بیان اینکه مسابقات سالانه ابر پروژه ها در سوئیس مسابقه ای معتبر بین پروژه های جهان است گفت: IPMA یا انجمن مدیریت بین المللی پروژه ،یکی از نهادهای بین المللی معتبر در جهان است که از آغاز تاسیس مورد توجه کشورهای پیشرفته و در حال توسعه قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه پروژه های راه یافته به مرحله نهایی در سه سطح ابر پروژه، بزرگ و متوسط مورد ارزیابی قرار می گیرند، گفت: تمام طرح ها ی داوطلب وموفق در پیاده سازی نظام مدیریت پروژه با ارائه اظهارنامه کتبی، آمادگی خود را برای ارزیابی و ممیزی اعلام می کنند، سپس انجمن مدیریت پروژه بر اساس مدل PEM به ارزیابی و مشاهده مستندات و شواهد می پردازد.
سیدیان افزود: طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند با توجه به ابعاد پیچیده فنی و استاندار بالای کار های انجام شده، قطعا نظر این انجمن را به خود جلب خواهد کرد.
طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند همچنین برای اولین بار در کشور، تندیس زرین جایزه ملی پروژه برتر ایران را دریافت کرده است.
در طول سه سال برگزاری این مسابقه تحت نظر انجمن بین المللی مدیریت پروژه (IPMA)، این اولین بار در ایران است که پروژه ای موفق به دریافت سطح زرین این رقابت شده است.
طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی شازند از سال 85 آغاز شده و با بیش از سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری تولید بنزین در این واحد را از 4 به 16 میلیون لیتر افزایش می دهد.
فاز اول و دوم این طرح اجرا شده و تولید بنزین به 8 میلیون لیتر رسیده و در پایان طرح و افتتاح فاز سوم در یک ماه اینده تولید به 16 میلیون لیتر می رسد./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.