در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تیم استقلال صدرنشین این رقابت ها به تساوی بدون گل مقابل میزبان خود تیم ذوب آهن اصفهان رضایت داد اما همچنان در صدر باقی ماند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان این دیدار عصر دیروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش بدون رد و بدل شدن گل به کار خود پایان دادند.

قضاوت این مسابقه بر عهده تورج حق وردی با کمک های محمدرضا منصوری و حسن یوسفی بود.

تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با تساوی در دیدار دیروز به ترتیب با 38 و 18 امتیاز در رده نخست و شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران باقی ماندند.

در دیگر دیدارهای دیروز تیم تراکتورسازی تبریز با نتیجه سه بر یک مقابل میزبان خود تیم مس کرمان به برتری رسید و با 35 امتیاز در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار گرفت.

همچنین تیم فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک مقابل میزبان خود سایپای البرز متوقف شد و تیم های آلومینیوم هرمزگان و نفت تهران در بندرعباس به تساوی بدون گل رضایت دادند.

قرار بود تیم پیکان تهران هم ساعت 15 دیروز در ورزشگاه تختی تهران میزبان تیم داماش گیلان باشد که این بازی به دلیل آلودگی هوای تهران به تعویق افتاد.

دیدار روز جمعه تیم های پرسپولیس تهران با گهر دورود و راه آهن تهران با سپاهان اصفهان نیز به دلیل آلودگی هوای تهران به تعویق افتاد./ع

برچسب ها: اصفهان ، فوتبال ، ذوب ، آهن ، واستقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.