سرمربی تیم والیبال بانوان متین وارنا ورامین معتقد است باید به اندازه لیگ مردان به لیگ زنان هم توجه و ارزشگذاری شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم والیبال متین وارنا با گذشت سه هفته از لیگ برتر والیبال بانوان با 3 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی ایستاده است.

نسرین خزانی سرمربی این تیم درباره این مسابقات گفت: لیگ 91 با توجه به پخش شدن بازیکنان ملی پوش در تیم ها و همچنین وجود تیم های باکیفیت از سطح بالایی برخوردار است. اگرچه تعداد تیم ها کاهش پیدا کرده اما رقابتها خوب و پیش بینی مسابقات سخت شده و دیگر بازیها یکطرفه برگزار نمی شود.

وی افزود: به اعتقاد من تنها مشکل لیگ تعداد کم تیم ها است، وقتی بازیکنی يک سال تمرین می کند تنها در 10 مسابقه  شرکت می کند و این موضوع برای بازیکنان مستعد و همچنین ملی پوشان خوب نیست. در لیگ های خارجی بازیکنان در سال حداقل در 80 مسابقه شرکت می کنند و به همین دلیل سطحشان روز به روز بالاتر می رود. اما تا زمانی که تعداد تیم ها در لیگ کم باشد و تعدادی از بازیکنان به دلیل نبود تیم بیرون بمانند نباید امیدوار به پیشرفت بود. امیدوارم مسئولان به همان اندازه که به تیم و لیگ مردان توجه می کنند به لیگ زنان هم توجه کنند و حداقل باشگاههایی که در لیگ برتر مردان تیم داری می کنند را مجبور به تشکیل تیم بانوان هم کنند تا لیگ با تیم های بیشتری برگزار شود.

خزانی در ادامه با اشاره به نتایج تیمش در این فصل با گذشت 3 هفته از لیگ گفت: در ابتدا اعلام کردم که رده تیم متین را اول تا سوم پیش بینی می کنم و همچنان هم به این مسئله امیدوار هستم. چراکه شرایط تیم ما خوب است و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. اسپانسر هم طبق وعده اش قرارداد بازیکنان را پرداخت می کند و از همه چیز راضی هستیم. در این فصل گیتی پسند و گاز را به عنوان حریفان اصلی می دانم و مطمئنم نتایج خوبی را ادامه مسابقات کسب خواهیم کرد. بازی با گاز را اگرچه واگذار کردیم اما نزدیک به برد بودیم و شک نکنید در دور برگشت نتیجه دور رفت را جبران می کنیم./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار