شبکه جهانی سحر با پخش برنامه زنده«افق» در جهت آشنایی بینندگان انگلیسی زبان خود با هنر ایرانی- اسلامی ، مباحث فرهنگی و سبک زندگی اسلامی و موضوعات مناسبتی فرهنگی و دینی جهان اسلام می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این برنامه به تهیه کنندگی حسین خروجی و  در قالب یک مجله تلویزیونی روی آنتن می رود و هرهفته شنبه‌ها ساعت 00/00بامداد به وقت تهران، از سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر در حال پخش است. 
از جمله بخش های متنوع «افق»  می‌توان به معرفی مراکز و سایت‌های اسلامی، پخش نماهنگ ، کلیپ و همچنین ارتباط تلفنی با کارشناسان اشاره کرد. تهیه گزارش‌ از رویدادهای هنری وبرگزاری مناسبت های دینی و موضوعات معارفی و فرهنگی اسلامی  نیز ازجمله آیتم‌های تشکیل دهنده این برنامه هستند.
از موضوعات فرهنگی –هنری و معارفی که در برنامه‌های مختلف «افق»  بدانها پرداخته شده است می‌توان به مباحثی چون اکرام والدین، جایگاه علم در اسلام  و پخش ویژه برنامه فرهنگی مذهبی به خاطر تقارن برنامه با ایام عاشورای حسینی با محوریت قیام کربلا  اشاره نمود.
اجرای مجله فرهنگی – هنری «افق» برعهده ویدا منتخب است و مهیار رشیدی به عنوان تدوین‌گر‌ و مریم خوشگام  در مقام دستیار تهیه‌کننده، حسین خروجی را در تهیه و پخش این برنامه یاری می دهند.
سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر، از سال 1376 تاکنون، به فعالیت در زمینه تولید و پخش برنامه های تلویزیونی برای مخاطبان انگلیسی زبان رسانه ملی در بیرون مرزهای ایران مشغول است و پس از افتتاح شبکه خبری «پرس تی وی» ، رویکرد فرهنگی و معارفی خود را تقویت و در اولویت قرار داده است./ي2
برچسب ها: افق ، شبکه سحر ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار