دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه زنجان گفت: با توجه به جایگاه خاص خاورمیانه و وجود اکثر کشورهای مسلمان در این منطقه، مستکبران دست به هر اقدام غیر انسانی می‌زند تا اسلام را کنار بگذارد.

صمد بهنام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به انتشار مطالب و تصاویر اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) در يک مجله فرانسوي اظهار داشت: علت توهین‌های غرب به دین و پیامبر اسلام (ص) بيداري اسلامي به وجود آمده در جهان است  لذا غرب امروز بیش از هر زمان دیگری احساس خطر می‌کند و به علت ضعف در ایدئولوژی دست به اهانت و فحاشی می‌زند.

 وي با تاکيد بر اينکه  وقتی ایده‌ای دچار ضعف است و احساس عقب افتادگی می‌کند، دست به اهانت و توهین می‌زند ادامه داد: با شرایطی که در مصر، لیبی، تونس، بحرین و تا حدودی در عربستان در حال روی دادن است، جهان استکبار با توسل به  توهین و گاهي هم تمسخر به مقدسات با اسلام مقابله مي‌کند.
 
اين فعال دانشجويي  با بیان اینکه غرب از بیداری به ‌وجود آمده در جهان اسلام سخت در هراس است، افزود: با توجه به جایگاه خاص خاورمیانه و وجود اکثر کشورهای مسلمان در این منطقه، مستکبران دست به هر اقدام غیر انسانی می‌زنند تا اسلام را کنار بگذارند.

گفتني است مجله فرانسوی «شارلی ابدو» سابقه دیرینه‌ای در توهین به مقدسات اسلامی دارد و این در حالی است که طراح انیمیشن مجله شارلی‌ابدو مدعی شده  که در این سری کاریکاتورها توهینی به پیامبر (ص) نشده است و مطمئنا هیچ مسلمانی از دیدن آن ناراحت نخواهد شد ما باید به جای انتشار کاریکاتورهایی از پیامبر اسلام به انتشار انیمیشن‌هایی از زندگی وی دست می‌زدیم، تمایل دارم مردم فرانسه با نگرش حضرت محمد(ص) آشنا شوند.

انتهاي پيام/
 
برچسب ها: دانشگاه ، اهانت ، خطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار