نماینده مردم تهران در مجلس از اظهارنظرهای فردی برخي نمايندگان درباره گزارش کمیسیون امنیت ملی در زمینه فوت ستار بهشتی وبلاگ‌نویس، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران مهدی کوچک‌زاده نماينده مردم تهران در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۷ دی) مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای با اشاره به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره فوت ستار بهشتی گفت: نماینده‌ای که از طرف این کمیسیون مأموریت داشته درباره فوت ستار بهشتی تحقیق و اطلاعاتی را جمع‌آوری کند، در مصاحبه‌ای که در برخی رسانه‌ها منعکس شده، ادعا کرده که گزارش کمیسیون امنیت ملی با حذف یک پاراگراف، قرائت می‌شود.

وي در ادامه افزود: وقتی گزارش از ابتدا شروع به جمع‌آوری می‌شود، قطعا نواقص متن اولیه رفع و همچنین اضافات آن جمع می‌شود و این اظهارات آقای دواتگری سخن موجهی نیست.


کوچک‌زاده با بیان اینکه آقای دواتگری حق اظهارنظر فردی در این زمینه ندارد، تصریح کرد: با این سخنان تمام این گزارش زیر سؤال می‌رود و یکی از مراتب حفظ شأن مجلس این است که افراد حق اظهار نظر فردی درباره موضوعی ندارند و باید هیئت رئیسه اعلام کند که آقای دواتگری در این باره، نظر فردی خود را مطرح کرده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده گفت: گزارش را باید کمیسیون مربوطه تقدیم هیئت رئیسه کند، آنچه در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد، گزارش کمیسیون است، بنابراین اصل و متن کار گزارش ارائه شده توسط کمیسیون مربوطه است.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار