كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال كشورمان گفت: افتخاري با فوتبال عجين شده است اما فوتسال نياز به توجه عميق تري دارد.

وحيد شمسايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: افتخاري كه امروز سرپرست كميته فوتسال است با فوتبال عجين شده و از آدم هاي ورزشي است كه به فوتبال ما اشراف دارد اما بايد به فوتسال توجه بيشتري شود چون ما در فوتسال دنيا صاحب سبك هستيم و مثل برزيلي ها فوتسال در خون ما است و افتخاري بايد براي رسيدن به سكوهاي جهاني، مشاوران فوتسالي داشته باشد يعني آدم هايي كه با فوتسال عجين بوده و به فكر منافع و پيشرفت کشورمان باشند.

كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال كشورمان
افزود: امروز بحث اصلي فوتسال ايران انتخاب سرمربي تيم ملي است ما ‌آدم هاي بزرگ زيادي داريم كه مي‌توانند تيم ملي فوتسال ايران را هدايت كنند و حتماً كميته فوتسال با تلاش و دقت بيشتر برنامه ريزي مي‌كند تا تصميم خوبي بگيرد اما به نظر من بايد خيلي سريع تر تصميم بگيرد.

وي در ادامه گفت: خسوس كاندلاس را به عنوان يكي از كانديداهاي هدايت تيم ملي مطرح كرده اند اما اگر خسوس آدم بزرگي بود 4-5 سال بدون تيم نمي‌ماند ضمن اينكه دستيار يا مشاور نمي شد.

شمسايي تصريح کرد: افتخاري ميگويد وي حرفه اي است و بايد در يك تورنمنت آزمايش شود من مي‌گويم كسي كه در اسپانيا زندگي ميكند قطعاً حرفه اي است اما خسوس كاندلاس مربي بزرگي نيست و تيم ملي هم جاي آزمون و خطا نيست و آدم هايي را بايد در راس هدايت تيم ملي بگذاريم كه آزمون و خطا را پشت سر گذاشته اند.

كاپيتان سابق تيم ملي فوتسال كشورمان اظهار داشت: ما مديران، مربيان و بازيكنان فوتسالي بزرگي داريم و امثال خسوس به درد تيم ملي ما نمي خورد؛ مسئولان اگر ميخواهند مربي خارجي بياورند، بروند يكي مثل خاوير لوزانو را بياورند که در آن صورت بحثي نيست اما آدم هايي در سطح خسوس به درد ما نمي خورند چرا كه بسياري از مربيان ما بالاتر از خسوس هستند و بازيكنان بزرگي را به فوتسال ما تحويل داده اند.

وي افزود: هر كاري قرار است صورت بگيرد بايد زودتر انجام شود چون جام جهاني تمام شده و تيم هاي ديگر در حال برگزاري بازيهاي تداركاتي شان  هستند اما فوتسال ما هنوز دنبال سرمربي تيم ملي است. سرعت ما خيلي كند است و بايد دنبال افزايش سرعت در فوتسال ايران باشيم.

شمسايي در ادامه گفت: در حال حاضر شرايطم خيلي ايده آل است و چند تيم مثل ميثاق تهران، شهر آراي مشهد و دبيري تبريز با من تماس گرفته اند مطمئناً با قدرت به ميادين برمي‌گردم و حداقل 2 يا 3 فصل ديگر بازي ميكنم چون خيلي حرفه اي زندگي مي كنم؛ همچنين قصد خداحافظي ندارم و مطمئنا به ميادين فوتسال برمي‌گردم و با قدرت كار خواهم كرد.

وي افزود: تا زماني كه مثمرثمر باشم و بدانم كه خوب بوده و گره گشاي تيمم هستم بازي مي كنم خدا را شكر همين 4-5 ماه قبل آقاي گل فوتسال آسيا شدم و با يك افتخار ديگر به ميادين برمي‌گردم.

شمسايي در پايان گفت: پير شده ام اما فقط به لحاظ سني، دلم پير نشده هنوز هم به عشق فوتسال تمرين مي‌كنم همچنين زندگي من فوتسال است و در اين رشته باعث افتخار مملكتم شده ام و به اين راحتي ها كنار نمي روم من عضو خانواده فوتسال هستم و در اين رشته باقي خواهم ماند. آنهايي كه عضو خانواده فوتسال نبوده اند از اين رشته رفتند اما كساني كه در دل فوتسال هستند ماندگار خواهند بود./مح
برچسب ها: فوتسال ، شمسایی ، کاپیتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار