استاد يار دانشگاه کپنهاک دانمارک گفت حمله به برج هاي مرکز تجارت جهاني در آمريکا در يازدهم سپتامبر 2001ميلادي کار مسلمانان و دو فروند هواپيما نبود بلکه اين برج ها به صورت عمدي تخريب شد تا زمينه جنگ افروزي آمريکا در افغانستان و عراق و جنگ به اصطلاح با تروريسم فراهم شود .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني روسيه اليوم، پرفسور "نيلز هاريت" از  شيميدانان و يکي از بنيانگذاران "گروه دانشمندان براي حقيقت يازده سپتامبر سال 2001ميلادي" است.
 
هاريت از کساني است که تحقيق بين المللي مستقل در حملات يازده سپتامبر را خواستار است زيرا به اعتقاد وي روايت رسمي دولت آمريکا از اين حملات ترديدهاي زيادي را درباره اعتبار آن به وجود آورده است.
هاريت بيش از شصت تحقيق علمي در زمينه ليزر انجام داده و يکي از دانشمنداني است که وجود ماده "نانو ترميت" را در مکان حملات مرکز تجارت جهاني کشف و بيش از 150 تحقيق علمي درباره چگونگي انهدام برج هاي مرکز تجارت جهاني انجام داده است.
 
هاريت با اشاره به اينکه تحقيقاتش درباره حملات يازده سپتامبر از شش سال پيش آغاز شده است درباره انگيزه کارش گفت تا شش سال پيش يعني تا سال 2007 به داستان هاي رسمي درباره حمله به برج هاي مرکز تجارت جهاني باور داشتم و باور کرده بودم که آمريکا هدف حمله قرار گرفته و شانزده مسلمان عضو شبکه القاعده به رياست اسامه بن لادن طراحي کرده بودند.
 
وي افزود: شش سال پيش به صورت تصادفي پي بردم که برج سومي نيز وجود داشت به عبارت ديگر سه برج در حوادث يازده سپتامبر هدف حمله قرار گرفت. همه مي دانند که حمله به برج هاي تجارت جهاني فقط با دو هواپيما صورت گرفت. وقتي ساختمان سوم را ديدم به شدت ناراحت شدم. با دو مشکل روبرو شدم يکي ناراحتي شديدم بود زيرا کسي در باره برج سوم چيزي به من نگفته بود و به نظر مي رسد يک موضوع سرّي بود . اين برج بسيار بلند بود و 160 متر ارتفاع داشت . اين برج با سرعت بسيار زياد فرو ريخته بود که باور نکردني بود . موضوع دوم آن است که من فيزيکدان نيز هستم و حس دانشمندي مرا بر آن داشت درباره علل حقيقي فروپاشي سريع و کامل اين برج بزرگ تحقيق کنم فيلم فرو ريختن اين ساختمان را بارها تماشا کردم.  چند هفته طول کشيد تا بدانم آنچه مشاهده کردم مهم ترين حادثه در زندگي ماست .  
 
هاريت گفت فقط دو فروند هواپيما وجود داشت پس چگونه سه برج فرو ريخت ؟ تحقيقات ام باعث شد به داستان هاي رسمي ترديد کنم و به اين نتيجه برسم که دروغ است و داستان رسمي حقيقي درباره اين حوادث وجود ندارد و ميليونها نفر نيز داستانهاي رسمي  
را در اين خصوص قبول ندارند .
هاريت تصريح کرد مطمئنم بيشتر ملت آمريکا درباره واقعيت حوادث يازده سپتامبر اطلاع ندارند.
 
وي افزود گفت از حوادث يازده سپتامبر براي روشن کردن شعله‌هاي حداقل  سه جنگ در افغانستان، عراق و جنگ با تروريسم استفاده شد. اين جنگ ها براي بسياري، فوايد زيادي داشت و آنها ميلياردها دلار به جيب زدند .
 
هاريت گفت کسري مالي آمريکا تقريبا با هزينه هاي اين جنگ ها برابري مي کند اين در حالي است که آنهايي که اين جنگ را به راه انداختند ميلياردها دلار نصيب خود کردند .
 
هاريت گفت دونالد رامسفلد وزير دفاع  اسبق آمريکا گفته بود :« ما جنگ هايمان را پنجاه سال طول خواهد کشيد آغاز کرده ايم ».
 
وي  افزود ما بايد جلوي اين جنگ را با گفتن حقيقت متوقف کنيم .برج سومي که در اين حملات فرو ريخت "ساختمان شماره هفت" نام داشت. کسي درباره اين ساختمان براي من صحبت نکرده بود . رسانه ها زير سلطه غربي ها هستند و درباره ساختمان شماره هفت نيز خبري منتشر نکردند . تعداد کساني که اعتماد خود را به رسانه هاي غربي از دست مي دهند رو به افزايش است و همين باعث شده است مردم براي يافتن حقايق به اينترنت مراجعه کنند.
 
هاريت گفت هواپيماها قادر نبودند برج هاي مرکز تجارت جهاني را به صورت کامل منهدم کنند . بسياري از دانشمندان اعلام کرده اند برج هاي مرکز تجارت جهاني در نتيجه حمله دو فروند هواپيما فرو نريخته اند بلکه اين ساختمان به شيوه فرو ريختن کنترل شده و با کمک مواد منفجره منهدم شدند. برج سوم نيز با حمله هواپيما فرو نريخته است.  
 
بنيادهاي علمي بايد اين حقيقت را روشن کنند اما بنيادهاي علمي نيز زير سلطه هستند . چرا درباره اين حقيقت به هيچ وجه تحقيق رسمي نشد؟  
پليس فدرال آمريکا در سال 2005ميلادي اعلام کرد هيچ گونه شواهد ملموسي ندارد که ثابت کند اسامه بن لادن با حوادث يازده سپتامبر سال 2001 ارتباط داشته باشد. کنگره آمريکا نيز در اين خصوص تحقيق نکرد زيرا به درآمدهاي ناشي از اين جنگها اهميت مي داد .
 
وي گفت تنها چيزي که امکان داشت به صورت ايالتي در آمريکا در اين خصوص تحقيق مي شد . ديوان کيفري بين المللي نيز مي توانست در اين خصوص تحقيق کند اما آمريکا اين ديوان را به رسميت نمي شناسد .
هاريت گفت ساده ترين راه براي مردم عادي آن  است که با اين جنگها مخالفت و به آن اعتراض کنند.
هاريت درباره هواپيمايي که اعلام  شد در پنسيلوانيا سقوط کرد گفت در پنسيلوانيا هيچ هواپيمايي سقوط نکرد بلکه ارتش آمريکا آن را سرنگون کرد و نوارهاي صوتي در هفت مايلي از محل حادثه پيدا شد . ارتش آمريکا اين  هواپيما را سرنگون کرده بود .
 
وي درباره حمله به پنتاگون نيز گفت قطعا هواپيماي بوئينگ  757 نبود شايد هواپيماي کوچک يا موشک يا چيز ديگر بود .
 
يکي از شواهد قطعي نيز شکافي است که در ديوار ساختمان پنتاگون به وجود آمده بود که شکاف بسيار کوچکي بود که با حجم هواپيماي بوئينگ 757تناسب ندارد . آيا فيل را مي توان به سوراخ موش وارد کرد ؟ موضوع ديگر  پيدا  نشدن لاشه هواپيما بود . اگر بوئينگ به ساختمان پنتاگون حمله کرده بود لاشه هايش کجاست ؟ موضوع سوم حفره اي بود که در سقف ايجاد شده بود و بسيار کوچک بود.
 
هاريت گفت حجم فولاد به کار برده شده در هر يک از برجهاي تجارت جهاني 95 هزار تن بود و وزن ساختمان سوم نيز حدود 40 هزار تن بود . آمريکايي ها با شتاب تا آنجا که مي توانستند فولادهاي باقي مانده از حمله را به جاي ديگر منتقل کرده بودند که در قانون آمريکا چنين کاري يعني انتقال يا از بين بردن هرگونه مدرکي از مکان حادثه ممنوع است اما آمريکايي ها اين کار را کردند و همه بقاياي فولاد را با کاميونها به بنادر انتقال دادند. کاميون ها نيز به سامانه هاي جهت ياب مجهز بودند و بايد مسير مشخصي را طي مي کردند . يکي از رانندگان به علت آنکه نيم ساعت براي غذا توقف کرده بود اخراج شده بود. محموله هاي فولاد به چين و تايوان منتقل شد و در آنجا دوباره بازيافت شد و موفق شدند شواهد را از بين ببرند و اين کارها با نظارت مستقيم رودي جولياني شهردار وقت نيويورک صورت گرفت .
 
هاريت گفت اين ساختمان ها با مواد منفجره و مواد سوزاننده منهدم شدند. مواد سوزاننده نيز موادي هستند که مي توانند مواد ديگر را با حرارت از بين ببرند و عملکرد آنها نيز به شيوه کنش و واکنش شيميايي است که حرارت زيادي را به وجود مي آورد و مي تواند فولاد را ذوب کند. نانو ترميت از آن دسته از واکنش هاي شيميايي است . منهدم کردن برجهاي تجارت جهاني يک عمليات مهندسي بسيار پيچيده اي است . ماده نانو ترميت نمي بايد در مکان حادثه مي بود زيرا در انهدام ساختمانهاي عادي به کار نمي رود.
 
وجود ماده نانو تروميت نشان مي دهد کار منهدم کردن اين ساختمان به شيوه کنترلي و عمدي بوده است. کشف اين ماده در مکان حادثه تازه ترين دستاوردها تحقيقات در اين خصوص است . اين ساختمانها عمدا منهدم شدند و واقعيت به غير از اين نيست .
 
نانو ترميت يک ماده بسيار پيشرفته نظامي است و قابل فروش نيست . روي اين ماده در آزمايشگاه هاي کاليفرنيا تحقيق شده است . از نانو ترميت در هيچ مکان ديگري  استفاده نشده است. براي ذوب فولادهاي اين برج ها دست کم از سه  نوع مواد استفاده شده است يکي مواد منفجره و دو نوع ترميت . ماده ترميت فولادها را ذوب کرده سپس نوبت مواد منفجره رسيده که ساختمان را به طور کامل منهدم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار