وزير کشور لبنان فاش کرد گزارشها از وجود دو اردوگاه آموزش گروههاي تروريستي مسلح وابسته به مخالفان سوري در يکي از مناطق دور افتاده لبنان حکايت دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه ؛ اظهارات مروان شربل در وجود دو اردوگاه آموزش تروريستها در لبنان در حالي است که استراليا نيز به وجود بيش از صد تبعه استراليايي در سوريه که در کنار گروههاي تروريستي مسلح مي جنگند اعتراف کرد.

باب کار سخنگوي وزارت خارجه استراليا با اشاره به اين خبر به قانون مجازات اين کشور  اشاره کرد که بر  اساس آن اتباع استراليا نمي توانند به يک کشور ديگر براي شرکت در اقدامات  جنگي بروند .وزارت خارجه استراليا خاطر نشان کرد يک فرد استراليايي که افراد را براي جنگ در خارج جذب مي کند با هفت سال زندان روبروست .

وزارت خارجه استراليا دوم اين ماه اعلام کرده بود درباره حادث کشته شدن يک شهروند استراليايي در جنگ در کنار گروههاي مسلح در سوريه تحقيق مي کند.

گزارشگر شبکه سوريه گفت مسئولان غربي و تحليلگران و رسانه هاي مختلف از جمله روزنامه وال استريت ژورنال ، تايم ، ديلي تلگراف و گاردين به صورت مستند به پيوستن گروههاي تروريستي مسلح به گروههاي تکفيري م سلح در سوريه اشاره کرده اند که بيشتر آنها از خاک ترکيه به سوريه نفوذ مي کنند .
برچسب ها: اردوگاه ، لبنان ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار