یک کارشناس سیاست خارجی گفت: صداو‌سیمای ایران در بسیاری از زمینه‌ها خودکفا شده لذا تحریم شبکه‌های برون مرزی کشورمان در دراز مدت تأثیرا‌تش را بر وجهه غرب می گذارد.

محمد بهاری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحریم صدا و‌ سیمای جمهوری اسلامی ایران توسط ایالات متحده آمریکا گفت: تحریم در اراده ملت ایران شبهه ایجاد نمی‌کند اما بسيار جالب است كه غرب دست از سیاست‌های خود مبنی بر تحریم  برنمی‌دارد و اين در حالی است كه غربیان بر بی‌اثری تحریم‌هايشان عليه ايران همواره تأکید داشته‌اند.

وی تصریح کرد: اراده ملت ایران ریشه در اعتقادات مردم دارد لذا هرگونه فشاری که از سوی مستکبران به ایران وارد می‌شود را تحمل می‌کنند.

بهاری در ادامه اظهار داشت: تحریم کشورمان برای جلوگیری از فعالیت‌های هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست چرا که آنها با  نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند.

وی ادامه داد: مدعیان حقوق بشر حتی از تحریم دارو دریغ نکردند اما بازهم شعارهای عوام فریبانه خود مبنی بر حقوق بشر سر می‌دهند.

 این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: صداو‌سیمای ایران در بسیاری از زمینه‌ها خودکفا شده لذا تحریم شبکه‌های برون مرزی کشورمان در دراز مدت تأثیرا‌تش را بر وجهه غرب می گذارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ایران ، تحریم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار