رییس حج و زیارت استان آذربایجانشرقی از آغاز مرحله دوم ثبت نام حج عمره از بهمن ماه سال جاری خبردادو گفت: درصورت فراهم شدن امکانات ،سهمیه این دوره نسبت به دوره قبل ثبت نام افزایش خواهد داشت.

 

روحی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، اعلام کرد:تعداثبت نام کنندگان حج عمره در آذربایجانشرقی 7هزارو500نفراست که تا یازدهم اردیبهشت ماه سال 92درقالب 52 گروه به حج عمره اعزام خواهند شد.

وی همچنین تاکید کرد :افرادی که در حج عمره ثبت نام کرده اند جهت اطلاع یافتن از برنامه های اعزام به آدرس اینترنتی www.hajezs.ir مراجعه کنندو یا با شماره تلفن های 4792923،4792941تماس حاصل نمایندو همچنین ازطریق رسانه های عمومی خبرهای مربوط به حج را پیگیری کنندواز مراجعه حضوری خوداری نمایند.

روحی در خصوص اعزام ثبت نام کنندگان درجج تمتع نیز گفت :اعزام ثبت نام کنندگان درحج تمتع براساس تاریخ ثبت نام وسهمیه تخصیص یافته صورت می گیرد که اطلاع رسانی دقیق در این مورد پیش بینی می شود تا اسفندماه سال جاری صورت گیرد.

وی در خصوص هزینه حج عمره گفت: هزینه فیش حج عمره حداقل حدود 2میلیون و 500 هزارتومان و حداکثر 2 میلیون و750 هزارتومان می باشد.

روحی هم چنین افزود: هزینه سفر کربلا نیز حداقل 980 هزارتومان به صورت زمینی و حداکثر یک میلیون و400 هزارتومان به صورت هوایی می باشد.

وی درادامه  ازکاهش 140 هزارتومانی هزینه سفر به کربلا نیز خبرداد.

روحی از آغاز پذیرش ثبت نام کنندگان سفر کربلا در دفاتر ثبت نام از 16 دی ماه سال جاری خبردادوافزود:ثبت نام کنندگان در این دوره تا 23اسفندماه به کربلا اعزام می شوند.

وی به زائران عتبات عالیات توصیه کرد که برای سفر به کربلا از طریق سازمان حج و زیارت اقدام به ثبت نام کنندچراکه کسانی که از طریق این سازمان اعزام می شوند بیمه شده و از امکانات بهتری برخوردارمی شوند.

روحی تاکید کرد: برای مسافرت به عتبات عالیات به کاروان هایی که مورد تایید سازمان حج وزیارت نیستند مراجعه نشود.

وی اضافه کرد :مردم می توانند جهت اطلاع یافتن از کاروان های مورد تایید سازمان حج وزیارت با این سازمان تماس یافته و یابا پرسش از مسولین  مربوطه اطلاع یابند./ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.