عضو انجمن تولیدکنندگان سازه های فولادی با بیان اینکه برخی افراد برای کاهش هزینه ساخت وساز از سازه های بی کیفیت استفاده می کنند گفت:در این بخش باید فرهنگ سازی مناسبی انجام پذیرد.

اسداله باقرزاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، با بیان این مطلب افزود: هم اکنون سرمایه گذاری های زیادی در بخش ساخت و ساز صورت می گیرد اما توجه کافی به استفاده از سازه های کیفی و مقاوم در برابر زلزله وجود ندارد و برخی پیمانکاران به دلیل کاهش هزینه ، از اسکلت های فلزی بیکیفیت و ارزان استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه آمار دقیقی از میزان استفاده از سازه های بیکیفیت در ساختمان ها وجود ندارد ، ادامه داد:استفاده از سازه باکیفیت در ساخت و سازها، امنیت جانی و روانی را برای مردم به همراه دارد.

باقرزاده تصریح کرد:هم اکنون ظرفیت خوبی در تولید سازه های فلزی در کشور وجود دارد و باید فرهنگ سازی مناسبی در جهت بهره گیری از این سازه های مقاوم صورت گیرد.

عضو انجمن تولیدکنندگان سازه های فولادی اظهار داشت:در شرایط فعلی این فرهنگ در بخش ساخت و ساز به وجود آمده که از اسکلت های ارزان قیمت استفاده شود اما هزینه هنگفتی صرف بخش نما و ظاهر ساختمان شود.

وی خاطرنشان کرد:ورود افراد متخصص و کارشناس به بخش ساخت و ساز و بهره گیری از سازه های باکیفیت و مقاوم از اهداف انجمن است که امنیت جانی و مالی افراد را در زمان وقوع حوادث طبیعی تامین خواهد کرد./عب
برچسب ها: سازه فلزی ، تولید ، اسکلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار